نقدی: اعضای مجمع خراسان شمالی محراب را نمی خواهند، مجمع فوق العاده ربطی به علی مرادی ندارد

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس هیئت وزنه برداری فاروج گفت: خود ما اعضای مجمع استان، محراب را نمی خواهیم، این موضوع ربطی به فدراسیون ندارد.

نقدی: اعضای مجمع خراسان شمالی محراب را نمی خواهند، مجمع فوق العاده ربطی به علی مرادی ندارد

علی نقدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در رابطه با دلیل برگزاری مجمع فوق العاده استان خراسان شمالی گفت: این طور که شنیده ام قرار است امروز (پنجشنبه) مجمع فوق العاده تشکیل گردد، البته اطلاع رسانی درستی در این زمینه صورت نگرفته است. ما سال گذشته مجمع انتخاباتی هیئت استان را برگزار کردیم و حسین محراب به عنوان رئیس انتخاب شد. متاسفانه برخلاف انتظار، وزنه برداری استان سال راکدی را پشت سر گذاشت و عملکردی که ما انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد. علاوه بر آن خیلی هزینه ها شد که اصلا احتیاجی نبود.

وی در پاسخ به درخواست خبرنگار خبرنگاران برای شفاف سازی بیشتر این هزینه هایی که گفته می گردد درست نبوده، توضیح داد: مثلا مرداد ماه مسابقه ای در زاهدان برگزار گردید که ما به سختی تیم را با مینی بوس به آنجا اعزام کردیم. هیئت گفت که بودجه ندارد و هزینه ها را کم کنید. ما به جای صبحانه و ناهار، به بچه ها نان و هندوانه دادیم و با کمترین هزینه در مسابقات شرکت کردیم اما رئیس هیئت خودش برای چند ساعت حضور در سالن، با هواپیما به زاهدان آمد که اصلا نه حضورش الزامی بود و نه این قدر باید هزینه می شد. ما با مینی بوس رفتیم و برگشتیم اما محراب برای یک ساعت آخر مسابقه، با یک میلیون تومان هزینه بلیت هواپیما، به زاهدان آمد درحالیکه می شد این پول را هزینه تیم کرد.

این وزنه بردار استان خراسان شمالی ادامه داد: یا مثلا هزینه ای که باید صرف باشگاه ها و مسابقات می شد، به نشست خبری اختصاص پیدا کرد. چند ماه پیش در حالیکه اتفاقی نیفتاده بود که احتیاج به شرح داشته باشد، رئیس هیئت نشست خبری گذاشت و هزینه زیادی صرف برگزاری آن شد. محراب اصلا وزنه برداری کار نکرده و اطلاعی از این حوزه ندارد. فقط سال گذشته کلاس مربیگری و داوری گذاشتند و او مدرک گرفت. من 15 سال از عمرم را در وزنه برداری گذاشته ام. اکنون هیئت وزنه برداری استان فقط دو نفر شده اند، حسین محراب که رئیس است و خانم وحدانی که به عنوان روابط عمومی فعالیت می نماید.

نقدی با تاکید بر اینکه برگزاری مجمع فوق العاده ربطی به رئیس فدراسیون ندارد، گفت: ما نمی دانیم که هیئت وزنه برداری استان دقیقا چه کاری انجام می دهد و پول ها کجا هزینه می گردد. اینها ربطی به علی مرادی ندارد. من خودم به فدراسیون هم رفتم و با دکتر مرادی صحبت کردم، خود ما اعضای مجمع استان، محراب را نمی خواهیم. این موضوع ربطی به فدراسیون ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 781

به "نقدی: اعضای مجمع خراسان شمالی محراب را نمی خواهند، مجمع فوق العاده ربطی به علی مرادی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدی: اعضای مجمع خراسان شمالی محراب را نمی خواهند، مجمع فوق العاده ربطی به علی مرادی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید