نقش سوپرمن سیاهپوست را چه کسی بازی خواهد کرد؟

به گزارش مجله تار و سه تار، اگر سوپرمن بعدی سینما سیاهپوست باشد، چه کسی نقش آن را ایفا خواهد کرد؟ گزینه هایی مثل مایکل بی.جردن تا گزینه های عجیب تر مانند ویلیام جکسون هارپر ممکن است این نقش را بازی کنند.

نقش سوپرمن سیاهپوست را چه کسی بازی خواهد کرد؟

انتخاب بازیگر نقش اول در یک فیلم ابرقهرمانی عظیم همیشه یک فرایند پیچیده است. معمولا یک دوره تست بازیگری طولانی وجود دارد که استودیو و فیلم سازها با این تست به دنبال پیدا کردن یک شخص عالی برای بازی در این نقش هستند و سپس همه آن ها باید توافق کنند که چه کسی انتخاب شود تا در نهایت یک مجموعه پیروز و پردرآمد ساخته شود.

وقتی صحبت از سوپرمن می شود، فرایند انتخاب بازیگر حتی سختتر است. بازیگر منتخب برای ایفای این نقش نه تنها باید از نظر جسمی و فیزیکی عالی باشد، بلکه خود سوپرمن، پرطرفدارترین شخصیت کمیک تاریخ، نمادی از نیکی و امید و انسانیت است.

در حالی که دوران هنری کویل در نقش سوپرمن هنوز کاملا تمام نشده، شرکت برادران وارنر در حال پیش برد سریع فیلم جدید و متفاوت سوپرمن است که به طور قابل توجهی اوضاع را تغییر می دهد؛ چون قصد دارد برای اولین بار سوپرمن سیاه را به صحنه بیاورد. نویسنده مشهور تا-نهیسی کوتس فیلم نامه فیلم سینمایی جدید سوپرمن را می نویسد که سوپرمن سیاه در آن حضور دارد و جی.جی.آبرامز از طریق معامله جدید شرکت تولید کننده بد روباتز با وارنر مدیا، در حال تولید این فیلم است.

شرکت برادران وارنر در حال حاضر سخت در جست وجوی یک کارگردان سیاه پوست برای پیش برد پروژه و یک بازیگر سیاه پوست برای بازی در نقش اول این فیلم است. قطعا ممکن است که جست وجوی آن ها به یک انتخاب ناشناخته منجر شود، اما به همان اندازه هم ممکن است استودیو تصمیم بگیرد بازیگر معروف و برجسته ای را برای بازی در نقش سوپرمن جدید پیدا کند، همان طور که بازیگران مشهوری چون کریستین بیل، بن افلک و رابرت پتینسون برای بازی در نقش بتمن در چند ریبوت آخر این شخصیت، انتخاب شدند.

در ادامه به فهرستی از نامزدهای احتمالی که فکر می کنیم برای بازی در نقش سوپرمن بسیار مناسب خواهند بود، اشاره می کنیم. گزینه های اصلی ما برای بازی در نقش سوپرمن این بازیگران هستند.

1. مایکل بی.جردن

اولین و معین ترین نامزد انتخابی در اینجا مایکل بی.جوردن است. گزارش شده که این هنرپیشه بسیار با استعداد، برادران وارنر را برای ساخت سوپرمن جدید سال 2019 ترغیب کرد و نمی شود او را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر نگرفت.

او یک بازیگر فوق العاده است و با بازی در فیلم های پلنگ سیاه (Black Panther) و کرید (Creed) و حالا هم فیلم بدون پشیمانی (Without Remorse)، تجربه زیادی در این زمینه فیلم ها دارد. تنها مشکل ممکن است برنامه زمانی او باشد.

جردن در شرف اولین کارگردانی خود در فیلم کرید 3 است و در مصاحبه های اخیر هنگامی که درباره شایعه های سوپرمن از او سؤال شد، به نظر می رسید بحث را منحرف و کاملا این موضوع را انکار می کند. این نکته در آینده چه ثابت بماند و چه تغییر کند، جوردن برای این نقش بسیار مناسب است.

2. جاناتان میجرز

جاناتان میجرز که به تازگی در فیلم آخرین سیاه پوست در سانفرانسیسکو (The Last Black Man in San Francisco) به پیروزیت هایی رسیده است، سال فوق العاده ای را در 2020 تجربه کرد. او در فیلم های پنج همخون (Da 5 Bloods) و لاوکرفت کانتری (Lovecraft Country) تماشاگران را حیرت زده کرد، پس می شود تصور کرد که در نقش سوپرمن کار فوق العاده ای انجام دهد. او اعتماد به نفس بسیار خوبی به دست آورده و استعداد برجسته اش در فیلم پنج همخون اسپایک لی نشان داد که بازیگر خیلی خوبی است.

تنها مسئله ای که ممکن است در اینجا وجود داشته باشد این است که او قبلا نقش شخصیت منفی را در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) مارول بازی کرده است و در حالی که برخی از بازیگران در فیلم های مارول و دی سی نقش های مختلفی را بازی کرده اند، اما هنوز هیچ بازیگر نقش شروری نتوانسته در این دو نوع فیلم و نقش متفاوت پیروز عمل کند.

3. کلوین هریسون جونیور

از وقتی که تحت تأثیر هنرنمایی کلوین هریسون جونیور در فیلم لوسی 2019 قرار گرفتیم، طرفدارش شدیم. اما او تغییر جهت داده و در فیلم هایی مانند شب هنگام می آید (It Comes at Night) و امواج (Waves) نقش آفرینی کرده است. او خود را مسلط بر شخصیت های پیچیده نشان داده و با توجه به این که تا-نهیسی کوتس درحال نوشتن فیلم نامه است، پیچیدگی نقش ممکن است همان چیزی باشد که این بازیگر از عهده آن بر می آید.

4. رگه ژان-پیج

صحبت از یک بازیگر عظیم است. رگه ژان -پیج به محض درخشش سریال بریجرتون (Bridgerton) در نتفلیکس، به لیست بازیگران منتخب اضافه شد. این بازیگر بلافاصله چنان محبوب شد و مورد تقاضا قرار گرفت که حتی فرصت نکرد برای فصل دوم این سریال بازشود.

در سریال عاشقانه بریجرتون، پیج نقشی هنری داشت، اما برای تبدیل شدن به سوپرمن با آن نیروی عظیم، فیزیک و جثه خوبی لازم دارد. او در حال حاضر مشغول فیلم برداری پشت سرهم فیلم های سیاه چاله ها و اژدهایان (Dungeons & Dragons) و مرد خاکستری (The Gray Man) برادران روسو و همچنین در حال گذراندن یک دوره آموزشی فشرده در زمینه ساخت فیلم اکشن است. تصور اینکه در حال حاضر پیج در فهرست کوتاه برادران وارنر قرار نداشته باشد، سخت است.

5. جوان آدپو

در حالی که فیلم نامه کوتس هنوز کامل نشده، اما گزارش ها حاکی از آن است که برداشتی از این فیلم جدید سوپرمن در قرن بیستم خواهد بود. کوتس قصد ندارد در فیلم سوپرمن سیاه به مسائل نژادی آمریکا بپردازد و به نظر می رسد این فیلم با عملکرد درخشان نگهبانان (Watchmen) که از HBO پخش شد، تفاوت زیادی ندارد.

قطعا آدپو نقش سوپرمن را به خوبی بازی خواهد کرد. او در پیچیدگی و آشفتگی پروژه های مختلف مانند وقتی آن ها ما را می بینند (When They See Us) و حصارها (Fences) به کارگردانی دنزل واشنگتن، مهارت خود را ثابت کرده است.

6. دنیل کالویا

دنیل کالویا یکی از بهترین بازیگران نسل خود است، بنابراین مطمئنا برای یک سوپرمن عظیم ساخته شده است . بازیگر فیلم برو بیرون (Get Out)، حالا برای بازی خارق العاده خود در نقش فرد همپتون در فیلم یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah)، یک اسکار در کارنامه کاری خود دارد. در گزارش THR درباره توسعه و پیشرفت فیلم جدید سوپرمن، آن ها کارگردان یهودا و مسیح سیاه، شاکا کینگ را برای اداره این فیلم جدید عنوان کردند که می تواند به پیشرفت کالویا هم کمک کند .

7. الی گوری

پس از بازی در نقش کاسیوس کلی در فیلم یک شب در میامی (One Night in Miami) از رجینا کینگ، اکنون می دانیم که الی گوری نه تنها می تواند نقشی را به خوبی بازی کند، بلکه کاملا ظاهر و فیزیک بازی در نقش سوپرمن را هم دارد. این بازیگر 26 ساله در بخش جوان تر لیست واقع شده است، اما در طی چند سال گذشته به طور مداوم در سریال هایی مانند صد نفر (The 100)، بالرز (Ballers) و ریوردیل (Riverdale) بازی کرده و با بازی در فیلم یک شب در میامی بیشتر از بازیگران مقابل خود مثل کینگزلی بن آدیر و لسلی اودم جونیور، مطرح شده است.

8. جان بویگا

جان بویگا شاید انتخابی راحت باشد، اما از جهاتی هم ممکن است شانس کمتری داشته باشد. هیچ کس نمی تواند در استعداد بازیگری بویگا شک کند، اما سؤال اصلی اینجاست که آیا او می تواند پس از تجربه ناپیروز در جنگ ستارگان، نقش اصلی فیلم بلک باکستری دیگری را بازی کند.

او دوباره با فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) شانس خود را امتحان کرد ولی باز هم به توفیقی دست نیافت. سپس به پروژه هایی جالب مانند تبر کوچک (Small Axe) استیو مک کوئین پیوست. او مانند کالویا یکی از بهترین بازیگران نسل خود است و دیدن بازی او در نقش سوپرمن جالب خواهد بود.

9. ویلیام جکسون هارپر

گزینه محبوب بسکمک از کاربران در این لیست، ویلیام جکسون هارپر، ابتدا در فیلم جای خوب (The Good Place) که نقش یک شخص متفکر و دائما مضطرب را داشت، بازی کرد. اما نگاهی اجمالی به فیلم Swol Chidi نشان داد که هارپر از نظر جسمی می تواند برای بازی در نقش سوپرمن مناسب باشد.

همچنین بازی در فیلم هایی مانند نیمه تابستان (Midsommar)، پترسون (Paterson) و ما بهم زدیم (We Broke Up) ثابت کرد که علاوه بر کمدی در درام هم مهارت فوق العاده ای دارد. انتخاب هارپر ممکن است در ابتدا کمی تعجب آور باشد، اما به نظر ما او کاملا مناسب این نقش است، به خصوص که فیلم نامه کوتس خارج از چارچوب خواهد بود و از بازیگر اصلی فیلم می خواهد به همان راحتی که با اکشن کنار می آید با درام هم راحت باشد.

10. جان دیوید واشنگتن

اگر شرکت برادران وارنر برای نقش سوپرمن به دنبال شخصیت برجسته ای است، جان دیوید واشنگتن احتمالا در لیست آن ها واقع شده است و این دلیل خوبی دارد. واشنگتن در فیلم هایی مانند نژادپرست سیاه (BlacKkKlansman) و مالکوم و ماری (Malcolm & Marie)، نسبت به نقش اول اکشن فیلم تنت کریستوفر نولان، توانایی خود را در کارهای دراماتیک و پیچیده بیشتر نشان داد و با توجه به نژادپرست سیاه و دوستی او با اسپایک لی، واشنگتن بی شک با وجود پیامدهای نژادی پیچیده از ورود یک سوپرمن سیاه به زمین، احساس راحتی می کند.

11. یحیی عبدالمتین-دوم

این گزینه بسیار روشن و در عین حال بسیار عالی است، اما یحیی عبدالمتین-دوم را در نقش سوپرمن تصور کنید. این بازیگر 34 ساله بسیار جذاب است، با این حال با بازی در نقش دکتر منهتن در فیلم نگهبانان اچ بی او، قلب ما را شکست. او تجربه بازی در فیلم های اکشن آکوامن، دنباله ماتریکس و همچنین فیورسل (Furiosa) جورج میلر را دارد. او به خوبی با کمپانی برادران وارنر عجین شده و یک بازیگر خارق العاده برای شروع کار است. درحال حاضر برنامه این است که این فیلم سوپرمن بخشی از جهان خودش و بتمن باشد.

منبع: Collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1590

به "نقش سوپرمن سیاهپوست را چه کسی بازی خواهد کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش سوپرمن سیاهپوست را چه کسی بازی خواهد کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید