پلمب 10 واحد مسکونی استیجاری در فریدون کنار

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریدون کنار، از پلمب 10 خانه و ویلای استیجاری در این شهرستان اطلاع داد.

پلمب 10 واحد مسکونی استیجاری در فریدون کنار

جهت دریافت خدمات بازسازی نمای ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، محمد شیاری روز آدینه 23 اسفند 98 با اعلام این خبر گفت: در جریان بازدیدهای مستمر کارشناسان این اداره و با توجه به اعلام دستورالعمل های قرارگاه پدافند زیستی، موارد تخلف در این واحدها در شهر فریدون کنار، مشاهده و پس از آنالیز، پلمب شد.

او با اشاره به اهمیت جلوگیری شیوع ویروس کرونا و کاهش سفر به استان گفت: ساحل فریدون کنار و جاذبه های دریایی در این شهرستان یکی همواره به عنوان یکی از جذابیت سفر به استان مازندران به حساب می آید.

رئیس اداره میراث فرهنگی فریدون کنار، گفت: قطعا با همراهی خوب مردم و قطع کامل سفر، روزهای خوبی پیش رو خواهد بود و دریای زیبای مازندران، میزبانی متفاوتی از گردشگران و مسافران عزیز خواهد داشت.

شیاری گفت: از ابتدای این موضوع تا امروز بیش از 300 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان به عمل آمده و تمام موارد گزارش شده در سامانه تلفنی 33391007-011 با دقت آنالیز شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 711

به "پلمب 10 واحد مسکونی استیجاری در فریدون کنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 10 واحد مسکونی استیجاری در فریدون کنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید