پیکه خطاب به رئالی ها؛ هیچ چیز تمام نشده!

به گزارش مجله تار و سه تار، مدافع بارسلونا خطاب به کسانی که از حالا رئال را قهرمان لالیگا می دانند گفت که این بازی هنوز ادامه دارد.

پیکه خطاب به رئالی ها؛ هیچ چیز تمام نشده!

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، بارسلونا شب گذشته دو امتیاز حساس را در بالائیدوس از دست داد. در ورزشگاهی که بارسا اغلب قادر به کسب پیروزی نمی گردد و در سال های اخیر چند شکست بد را نیز تجربه نموده است.

آبی اناری ها تا دقیقه 88 و با نتیجه 1-2 از میزبان پیش بودند ولی به دلیل خطای مشکوک پیکه روی رافینیا، داور یک ضربه کاشته بیرون محوطه جریمه به سلتا داد که یاگو آسپاس به زیبایی آن را تبدیل به گل کرد.

بسیاری معتقدند رئال اگر امشب پیروز به شکست اسپانیول گردد، کار بارسا برای قهرمانی به فاصله 6 بازی تا خاتمه فصل، سخت خواهد شد؛ به خصوص که بازی بعدی بارسا در نوکمپ برابر رقیبی سخت مثل اتلتیکو است.

جرارد پیکه اما هنوز شانس قهرمانی تیمش را تمام شده نمی داند. او در حساب توئیتر خود و به زبان کاتالانی نوشت: یک چیز را به یاد داشته باشید؛ ما بارسا هستیم و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. مبارزه تا خاتمه در DNA ماست. با سری بالا و با تمام قوا به بازی روز سه شنبه(برابر اتلتیکو) خواهیم رفت.

منبع:ورزش سه

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1042

به "پیکه خطاب به رئالی ها؛ هیچ چیز تمام نشده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه خطاب به رئالی ها؛ هیچ چیز تمام نشده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید