چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟

به گزارش مجله تار و سه تار، فرودگاه ازمیر به کوش آداسی | Izmir Airport to Kusadasi

کوش آداسی (Kuşadası) یکی از مقاصد پرطرفدار و محبوب توریستان ایرانی است و تورهای ویژه کوش آداسی در عید نوروز و سایر تعطیلات برگزار می گردد. این شهر ساحلی با آب و هوای بسیار دلپذیر و سواحل زیبا و طبیعت بی نظیری که دارد سالانه میلیون ها توریست را به سمت خود جذب می نماید. کوش آداسی فرودگاه ندارد و برای رفتن به این شهر باید بلیط هواپیمایتان را به مقصد فرودگاه ازمیر یا همانفرودگاه عندنان مندرس (İzmir Adnan Menderes Airport) در فاصله 90 کیلومتری رزرو کنید. به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات تور کوش آداسی بسیاری از مسافران ترجیح می دهند به وسیله تور به این شهر سفر نمایند. اما اگر دوست دارید صرفا بلیط هواپیما و هتل را رزرو کنید و خودتان از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بروید در این مطلب اطلاعات مفیدی را در اختیارتان خواهیم گذاشت. پس با خبرنگاران همراه باشید.

چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟

سفر به کوش آداسی

کوش آداسی یکی از تفرجگاه های محبوب و پرطرفدار برای گردشگران است. این شهر ساحلی هم برای شهروندان ترکیه و هم برای گردشگران خارجی جذابیت فراوانی دارد. کوش آداسی به شهرهای مهم ترکیه از جمله ازمیر، بودروم و مارماریس نزدیک است و به همین علت مسافرانی که به آن شهرها سفر می نمایند نیز سری به سواحل کوش آداسی می زنند. بعلاوه جزیره یونانی ساموس نیز در نزدیکی کوش آداسی قرار گرفته است و بسیاری از مسافرانی که به کوش آداسی سفر می نمایند با استفاده از کشتی به این جزیره نیز سفر می نمایند. کوش آداسی آب و هوایی بسیار معتدل و دلپذیر دارد و به ویژه در بهار و تابستان گردشگران زیادی از سرتاسر جهان به این شهر بندری سفر می نمایند. گردشگران ایرانی بسیار زیادی در عید نوروز و تعطیلات تابستان به بندر کوش آداسی سفر می نمایند و تعطیلات خود را در این شهر ساحلی زیبا سپری می نمایند. در ادامه راه های دسترسی از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی را به شما معرفی می کنیم.

چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟

اگر قصد دارید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بروید گزینه های متعددی پیش رو دارید. تا چندی پیش شرکت های تاکسیرانی انحصار حمل و نقل فرودگاه ازمیر را در اختیار داشتند و تاکسی تنها گزینه رفتن از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بود. اما اخیرا مینی بوس و اتوبوس هایی نیز به این گزینه ها اضافه شده اند و دسترسی به کوش آداسی برای مسافران راحت تر از قبل شده است.

  • اتوبوس

شرکت حمل و نقل ای تو بی ترانسفر (A2BTranfers) گزینه های حمل و نقل متعددی را از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و بالعکس به مسافران ارائه می نماید.

شرکت کوش آداسی ترانسفر (Kusadasi Transfers) نیز 24 ساعته و هفت روز هفته فعال است و سرویس های منظمی از فرودگاه نزدیک از جمله ازمیر، بدروم و دالامان به مقصد کوش آداسی انجام می دهد. وبسایت این شرکت امکان رزرو آنلاین اتوبوس را فراهم نموده و اطلاعات لازم را در اختیار مسافران قرار می دهد.

شرکت هوپا (Hoppa.com) یکی دیگر از شرکت های بین المللی حمل و نقل است که خدمات ترانسفر از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی را ارائه می نماید.

  • تاکسی

یکی از سریع ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه ازمیر به کوش آداسی استفاده از تاکسی است. با استفاده از تاکسی در مدت زمان یک ساعت می توانید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برسید. کرایه بر اساس تاکسیمتر محاسبه می گردد و راننده شما را به هتلتان در کوش آداسی می رساند. البته اگر به فرودگاه ازمیر رسیدید و به وسیله راننده های تاکسی احاطه شدید تعجب نکنید. سیستم مدیریت تاکسی ها آنطور که باید و شاید منظم نیست و اگر خوش شانس باشید راننده منصفی گیرتان می افتد. بسیاری از راننده ها ممکن است تاکسیمتر را روشن ننمایند تا هزینه ای به مراتب بیشتر از مسافر دریافت نمایند؛ یا آنکه تاکسیمتر را روشن نمایند اما آنقدر الکی در راستا چرخ بزنند تا کرایه تاکسی بیشتر گردد.

یکی دیگر از مسائلی که در هنگام ورود به فرودگاه با آن روبرو می شوید تبلیغات شرکت های تاکسیرانی و ارائه نماینده تور افسوس (Ephesus) است. ممکن است این افراد دورتان را بگیرند و پیشنهاد بدهند که شما را به کوش آداسی ببرند و سعی نمایند تور گردش در شهر را به شما بفروشند. در هر صورت تاکسی همچنان راحت ترین و سریع ترین گزینه برای رسیدن به کوش آداسی است و اگر کمی حواستان را جمع کنید مسئله ای برایتان پیش نمی آید.

شرکت تاکسیرانی کوش آداسی (Kusadasi Taxi cabs) یکی از قدیمی ترین شرکت های تاکسیرانی منطقه است که بیش از 10 سال است در راستا فرودگاه ازمیر به کوش آداسی به جابجایی مسافران می پردازد.

  • کرایه ماشین

اگر به صورت خانوادگی یا گروهی به کوش آداسی سفر می کنید شاید کرایه ماشین برترین گزینه برای شما باشد. با کرایه ماشین می توانید آزادی عمل و اختیار بیشتری در سفر داشته باشید و به هرجا که دوست دارید بروید. ممکن است کرایه اتومبیل در نظر اول گران باشد، اما اگر گروهی سفر می کنید با تقسیم کرایه به نفرات می توانید با هزینه ای قابل قبول و منصفانه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی بروید. با کرایه ماشین می توانید داخل کوش آداسی نیز به گشت و گذار بپردازید؛ به همین علت در هزینه های حمل و نقل داخل شهری نیز صرفه جویی خواهید کرد. در فرودگاه ازمیر شرکت های متعددی خدمات کرایه اتومبیل را به مسافران ارائه می نمایند.

  • قطار

با قطار هم می توان از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی رسید، اما شاید گزینه چندان آسانی نباشد. نزدیک ترین ایستگاه قطار، ایستگاه سلچوک (Selçuk) در فاصله 18 کیلومتری شهر است. از آنجا می توانید با اتوبوس یا تاکسی به کوش آداسی برسید.

  • سفر اشتراکی

اگر وسایل سفرتان کم است و مسئله ای ندارید که با چند نفر غریبه در یک ماشین بنشینید می توانید این گزینه را هم در نظر بگیرید. اگر به سفر ماجراجویانه علاقه دارید، دوست دارید مقرون به صرفه سفر کنید و بدتان نمی آید در مدت زمان سفر با چند غریبه هم صحبت شوید و دوستان جدیدی پیدا کنید از این گزینه بهره ببرید. استفاده از ماشین اشتراکی روشی مقرون به صرفه برای رفتن از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی است. شرکت هایی مثل بلابلاکار (BlaBlaCar) این خدمات را ارائه می نمایند.

منبع: lifestyletravelkit.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1904

به "چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید