کوچکترین شارژر پُرقدرت دنیا

به گزارش مجله تار و سه تار، شرکت چینی انکر Anker امروز چهارشنبه 5 ژانویه، در جریان نمایشگاه بین المللی فناوری CES 2022 که از تاریخ 15 تا 18 دی ماه برگزاری می گردد، از یک شارژر دیواری با نام Nano II رونمایی کرد که کوچکترین شارژر 100 واتی دنیا محسوب می گردد و تنها 79 دلار آمریکا قیمت دارد.

کوچکترین شارژر پُرقدرت دنیا

به گزارش خبرنگاران، انکر، یک شرکت فناوری چینی است که به طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مشغول است. این شرکت که در سال 2011 و در پی جدایی استیون یانگ از گوگل تأسیس شد، در این مدت کوتاه به یکی از مشهورترین فراوری کنندگان شارژر تلفن همراه و کابل های شارژ تبدیل شده است.

سیستم 100 واتی تازه Nano II که انکر اخیراً عرضه نموده، از نظر میزان با شارژر های سریع معمولی که تقریباً با همه دستگاه های پشتیبانی کننده شارژ سریع عرضه می شوند، بسیار فرق دارد و حتی از بیشتر دستگاه های 65 واتی نیز کوچکتر است. در این سیستم تازه، یک پورت USB-A و یک جفت پورت USB-C برای شارژ همزمان چندین دستگاه ارائه شده است. این شارژر بعلاوه از نسل دوم فناوری GaN II Anker استفاده می نماید که این شرکت در اوایل امسال با دیگر شارژر های Nano II خود معرفی کرد.

شارژر Nano II بعلاوه دارای نسل سوم فناوری Ankers PowerIQ است که آن را با استاندارد های اختصاصی مختلف مانند شارژ سریع کوالکام، شارژ سریع اپل و شارژ سریع سامسونگ سازگار می نماید. این بدان معناست که تمام این دستگاه ها می توانند بدون هیچ گونه خطری در ایمنی، به این شارژر وصل شده و عملیات شارژ را انجام دهند. در اینجا توجه داشته باشید که خروجی 100 وات تنها زمانی ارائه می گردد که فقط یک دستگاه از Anker Nano II تغذیه کند، زیرا بیش از یک دستگاه باعث می گردد قدرت شارژر تقسیم گردد.

همراه با این شارژر، انکر بعلاوه تعدادی از محصولات دیگر را که شامل پروژکتور، وب کم و حتی گجت های مربوط خانه هوشمند را نیز در این رویداد معرفی کرد. چشم نوازترین این محصولات مسلماً پروژکتور لیزری Nebula Cosmos 4K با دسته داخلی و بلندگو های 30 واتی است. این دستگاه Android TV 10 را اجرا می نماید و روشنایی مناسب 2400 لومن با وضوح 4K را فراوری می نماید. انکر میخواهد تا قبل از عرضه رسمی آن در ماه مارس که قیمت آن حدود 2200 دلار خواهد بود، به وسیله برنامه های مختلف برای این برناه خود جذب سرمایه کند.

این شرکت چینی بعلاوه یک نیروگاه قابل حمل Anker 535 برق را به نمایش گذاشت که اساساً یک پاوربانک با ظرفیت 512 وات ساعت و پشتیبانی از خروجی USB-PD 60 وات است. در مجموع چهار پورت AC در این دستگاه وجود دارد و حتی از یک نوار نمایش نوری نیز بهره می برد. این دستگاه در حال حاضر با قیمت 500 دلار آماده فروش است.

دستگاه AnkerWork B600 یک وب کم 2K 30 FPS با میکروفون تشکیل دهنده پرتو، نوار نور LED قابل تنظیم و غیره، دیگر دستگاه عرضه شده در این رویداد است که گفته می گردد در اواخر این ماه با قیمت حدود 220 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نهایت، ما eufy، برند محصولات خانگی هوشمند خود Anker را داریم که چند دوربین مداربسته راه اندازی نموده است. یکی از این دوربین ها، زنگ دوگانه امنیتی eufy با باتری 260 دلاری است که مجهز به دوربین دوگانه، یکی رو به جلو و دیگری به سمت پایین است. این سیستم 6 ماه عمر باتری همراه با تشخیص اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی و پشتیبانی از دستیار Google را ارائه می دهد. اعلام شده که فروش این دستگاه در ایالات متحده یک ماه دیگر شروع می گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1880

به "کوچکترین شارژر پُرقدرت دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین شارژر پُرقدرت دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید