گاف مدیریتی عجیب در پرسپولیس، حسرت بزرگی که نزدیک است! خبرنگاران

به گزارش مجله تار و سه تار، محمد انصاری مدافع باسابقه پرسپولیس که کادر فنی اعلام نموده بود به این بازیکن در ادامه فصل احتیاج دارد خیلی راحت به تیم مس رفسنجان پیوست.

گاف مدیریتی عجیب در پرسپولیس، حسرت بزرگی که نزدیک است! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم مدیریتی جعفر سمیعی از زمان حضور در پرسپولیس عملکرد خوبی از خود ارائه نموده اند. هم در جذب بازیکنان جدید و هم در بحث پراخت بدهی در پرونده های خارجی. اما جدایی یک بازیکن از این تیم نقطه تاریک دوران مدیریت آنها شده است.

محمد انصاری مدافع با سابقه پرسپولیس که کادر فنی اعلام نموده بود به این بازیکن در ادامه فصل احتیاج دارد خیلی راحت به تیم مس رفسنجان پیوست. این در حالی است که پرسپولیس برای جذب فرجی چندین ماه کوشش کرد.

احتمال جدایی کنعانی زادگان در خاتمه فصل و بالا رفتن سن سیدجلال را هم به این مورد اضافه کنید تا متوجه اشتباه عظیم مدیران پرسپولیس شوید.

شاید اگر انصاری در پرسپولیس می ماند و به نوعی بحث جدایی او مدیریت می شد سرخ ها مجبور نبودند برای تمدید قرارداد کنعانی زادگان فشار اقتصادی زیادی متحمل شوند.

نباید فراموش کنید پرسپولیس چند ماه با چند تیم لیگ رجحان مذاکره کرد تا بتواند یک مدافع به خدمت بگیرد. مدافعانی که بعضا به هیچ عنوان در حد محمد انصاری نبودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1494

به "گاف مدیریتی عجیب در پرسپولیس، حسرت بزرگی که نزدیک است! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف مدیریتی عجیب در پرسپولیس، حسرت بزرگی که نزدیک است! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید