یک روز تا انتها مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون ، مردودی های کنکور هم مجازند

به گزارش مجله تار و سه تار، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد، روز پنج شنبه 28 شهریور ماه به انتها می رسد.

یک روز تا انتها مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون ، مردودی های کنکور هم مجازند

به گزارش مهر، حسین توکلی با اعلام این خبر گفت: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته هایی که پذیرش دانشجو در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است، از 20 اسفند 97 شروع شده است و با در نظر دریافت مهلت تمدید شده 28 شهریور ماه 98 به خاتمه می رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند بر اساس جداول کدرشته های موجود و مفاد اطلاعیه های 30 اردیبهشت و 20 مرداد 97، رشته های مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همچنین کلیه داوطلبان کنکور سراسری 98 اعم از پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و اعم از مردودی ها می توانند نسبت به انتخاب رشته های بدون آزمون اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هر داوطلب می تواند نسبت به انتخاب 100 کدرشته محل بر اساس ضوابط اقدام کند و کدرشته محل های انتخابی را در فرم انتخاب رشته ثبت کند.

وی یادآور شد: تا روز چهارشنبه 27 شهریور ماه 98، تعداد 242 هزار و 258 داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نموده اند. همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند نیز می توانند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند.

توکلی گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته هایی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است، 596 هزار و 88 نفر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 334

به "یک روز تا انتها مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون ، مردودی های کنکور هم مجازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز تا انتها مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون ، مردودی های کنکور هم مجازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید