10 دلیل برای سفر به سوئیس

به گزارش مجله تار و سه تار، آنالیز دلایل سفر به سوئیس

کشور سوئیس با نام رسمی کنفدراسیون سوئیس در اروپای غربی واقع شده است که از شمال با آلمان، از شرق با کشورهای اتریش و لیختن اشتاین، از جنوب با ایتالیا و از غرب با کشور فرانسه همسایه است. در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، ممکن است سوئیس نسبتا کوچک باشد اما مطمئنا این بدان معنا نیست که توریست و گردشگر کمتر به آنجا سفر می نمایند. در عوض، سوئیس خود را بخشی جدا از اروپا دانسته و با داشتن چشم اندازهای بی نظیر و محیط های آرامبخش به یکی از مهمترین کشورهای توریستی دنیا تبدیل شده است. ناگفته نماند تجارت های زیادی در این کشور انجام می گردد که منابع طبیعی آنجا تمام نیازهای مالی مردم محلی را پوشش می دهد. دلایل سفر به سوئیس کم نیستند اما با توجه به گران بودن کشور سوئیس، افراد بخصوصی به آنجا سفر نموده و به خوشگذرانی می پردازند. در این مطلب ما قصد داریم 10 دلیل برای سفر به سوئیس که قانع نماینده بوده و هر کسی حداقل یکبار در عمر باید به این کشور سفر کند را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

10 دلیل برای سفر به سوئیس

بهترین دلایل سفر به سوئیس

1.یکی از دلایل سفر به سوئیس گرایش زبان های مختلف است

قبل از هر سفری گردشگران به دنبال زبان اصلی آن کشور بوده و در کوشش هستند، صحبت کردن به آن زبان را یاد بگیرند. مردم سوئیس علاوه بر انگلیسی به آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی یا رومنش(زبان سوئیسی) صحبت می نمایند. البته منطقه با منطقه فرق خواهد داشت. اکثر مردم در شهرهای بزرگ کشور سوئیس به زبان انگلیسی مسلط هستند. بدین ترتیب، مسافران از لحاظ زبان به مشکل و مانعی بر نمی خورند.

2.طعم متنوع غذاهای سوئیس

یکی دیگر از دلایل سفر به سوئیس امتحان غذاهای لذیذ سوئیس است. هر منطقه ای از این کشور بروید در تهیه و پخت غذا دارای تخصص خاص خود بوده و هیجانات خود را دارد. پنیر گرم بر روی سیب زمینی، لندجور، روتسی و پنیر فندق در سراسر کشور پخت می گردد و گردشگران متعددی را جذب نموده است. تقریبا در تمام رستوران های سوئیس این وعده ها پخت می شوند و نیازی نیست به دنبال پیدا کردن غذاهای مورد علاقه تان باشید. پیشنهاد ما این است که اگر به سوئیس سفر می کنید، حتما پنیرهای متنوع را امتحان کنید. سوئیس کشوری است که به فراوری انواع پنیرها در جهان معروف است و چشیدن طعم اصلی پنیر خالی از لطف نخواهد بود.

3.طعم شگفت انگیز شکلات های سوئیسی

شکلات یکی دیگر از دلایلی سفر به سوئیس است. شکلات های قهوه ای که فورا در دهان ذوب می شوند، نوعی شکلات هستند که در بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. همچنین توریست ها شکلات های سوئیسی را به عنوان سوغاتی به دوستان و آشنایان خود هدیه می دهند. مارک های مختلفی مانند Callier، Suchard و Chocolat Villars در سوئیس مشهور بوده که تمام مواد اولیه آن توسط نیروهای حرفه ای تهیه می گردد. لازم به تذکر است که سوئیس کشور شکلات بوده و حدود 21 کارخانه شکلات سازی در آن وجود دارد.

4. امنیت بسیار بالا

سوئیس بخش کوچکی از اروپا را تشکیل می دهد اما به عنوان امن ترین کشور جهان معروف است. بر خلاف خیلی از کشورهای اروپایی که جاسوس و دزدی در آنها وجود دارد و ممکن است در نیمه شب امن نباشد؛ سوئیس از امنیت بالایی برخوردار بوده و نرخ جرم در آن بسیار پایین و ناچیز است. یکی از دلایل سفر به سوئیس این است که گردشگران به راحتی و با خیالی آسوده می توانند شب هنگام در خیابان ها و طبیعت این کشور به گشت و گذار بپردازند و از امنیت کامل بهره ببرند. اگر به سایت های امنترین کشورهای جهان بروید قطعا سوئیس و سنگاپور را در کنار هم خواهید دید.

5. شگفتی کوه های سوئیس

Zermatt یکی از شهرهای کوچک که جزء جاذبه های گردشگری سوئیس محسوب می گردد. این شهر دارای قله ای شگفت انگیز بوده که مردم محلی و گردشگران در فصول مختلف به آنجا سفر می نمایند. مکان های دیدنی سوئیس به وفور وجود دارد و نام بردن تک تک آنها در این مقاله نمی گنجد. اما ناگفته نماند که سفر شما به سوئیس بستگی به آب و هوا دارد. زیرا کشور سوئیس به طور کلی بسیار سرد بوده و در فصل زمستان پوشیده از برف خواهد بود. پس برای بازدید از طبیعت بکر آنجا باید در بهار و تابستان به این کشور سفر کنید.

6.قطارسواری در سوئیس

قطارهای بین طبیعت یکی از دلایل سفر به سوئیس است. این قطارها از بیم مناظر بکر و دلنشین می گذرد و شما را میخکوب خواهد نمود. اگر به طبیعت علاقه دارید و اهل خیره شدن به کائنات هستید؛ می توانید با پرداخت بلیط توسط این قطارها به دل طبیعت سوئیس بروید و لذت باورنکردنی را تجربه کنید. برای خرید این تورها می توانید از آژانس مسافرتی یا از تورهای داخل کشور سوئیس یاری بگیرید.

7. سوغاتی های جالب بخرید

دیگر دلایل سفر به سوئیس خرید سوغاتی های ناب و منحصر به فرد است. سوئیس کشوری زیبا که در آن صنایع دستی متنوعی توسط مردم محلی تهیه شده و به بازار عرضه می گردد. کارت پستال هایی از شگفتی های طبیعت، مراتع سبز پر زرق و برق، آسمان در رنگ های خیره نماینده و کوه های آلپ باشکوه گرد هم آمدند؛ که برای هدیه دادن برترین گزینه هستند.

8.فعالیت های مهیج ورزشی

اگر در فصل سرما به کشور سوئیس سفر میکنید ضروری است بدانید؛ ورزش هایی مانند اسکی یکی از اصلی ترین دلایل سفر به سوئیس است. برای کسانی که عاشق برف و سرما هستند سوئیس کشوری جذاب خواهد بود زیرا انواع ورزش ها را داشته و می توانید هیجان را در آنجا تجربه کنید. ورزش های آبی متعددی در شهرهای کوچک سوئیس واقع شده است که هیجان آن کمتر از اسکی نخواهد بود. فقط سعی کنید مجهز باشید و تا جای ممکن دوربین گوپرو با خود داشته باشید تا از لحظات زیبا فیلم و عکس بگیرید.

9. بازدید از بزرگترین آبشار در اروپا

آبشار خروشان راین یکی از بزرگترین آبشارهای جهان است که در کشور سوئیس واقع شده است. بعضی افراد عاشق بازدید از آبشارهای عظیم الجثه هستند و همین یکی از دلایل سفر به سوئیس خواهد بود. همین دلیل موجب شده، گردشگران به این کشور سفر نمایند. این آبشار در شمال سوئیس واقع است که در فصول سرد، یخبندان شده و برای بازدید از آنجا کمی خطرناک خواهد بود. اما اگر با تور و لوازم مجهز می روید جای نگرانی نخواهد بود. در تاریخ 31 جولای هر سال در نزدیکی آبشار راین مراسم های شاد برگزار شده و آتش بازی های دیدنی و جذابی انجام می گردد.

10. چشمه های آب گرم سوئیسی

اگر به ریلکس کردن در طبیعت زیبا و سرسبز سوئیس علاقه دارید ما به شما بازدید از حمام های حرارتی سوئیس را پیشنهاد می کنیم. همواره بعد از یک پیاده روی طولانی مدت در بین جاهای دیدنی سوئیس، حس خستگی مضاعفی داده و انسان دوست دارد در مکانی استراحت کند. این چشمه یا حمام های حرارتی، فضاهای لوکس و مدرن داشته و بسیار تمیز هستند. کارشناسان بهداشت و درمان سوئیس نیز این مکان ها را تایید نموده و هر روز بر روی مسافران و گردشگران باز است.

منبع: دلتابان
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 259

به "10 دلیل برای سفر به سوئیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 دلیل برای سفر به سوئیس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دلیل برای سفر به سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید