1732 مورد نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری ایلام

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: از اول فرودین تا سرانجام آبان ماه تعداد 1732 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری استان صورت گرفته است.

1732 مورد نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری ایلام

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این بازدیدها به منظور تشدید نظارت های ویژه برای کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی اجرا شده است.

او افزود: از این تعداد 538 فقره بازدید و نظارت بر مراکز اقامتی، تعداد 412 مورد نظارت بر رستوران ها و مراکز پذیراهی بین راهی، تعداد 258 مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد 524 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت شامل کمپ ها ، مهمانسراها، خانه مسافرها و... بوده است.

شنبه زاده با بیان اینکه بازرسی و نظارت ها در قالب چهار اکیپ نظارتی در سطح استان و با اولویت شهرهای گردشگرپذیر انجام شده است، افزود: در اقدامات نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی و .. 18 مورد تشویق ، 204 مورد تذکر و چهار فقره اخطار کتبی اعلام شده است.

او ادامه داد: این بازرسی ها با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی، بازرگانی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده است.

شنبه زاده گفت: تمام واحدهای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی و خدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 521

به "1732 مورد نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1732 مورد نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید