آذری جهرمی باید کری خوانی را از سلطانی فر یاد بگیرد ، وزیر ارتباطات حرف های بچگانه می زند

به گزارش مجله تار و سه تار، پیشکسوت استقلال گفت: جهرمی باید طرفداری از پرسپولیس را با سیاست انجام بدهد، آنچنان که وزیر ورزش پرسپولیسی است و همه می دانند، ولی او هرگز آن را علنی نمی کند.

آذری جهرمی باید کری خوانی را از سلطانی فر یاد بگیرد ، وزیر ارتباطات حرف های بچگانه می زند

گروه ورزشی خبرنگاران، شکست استقلال مقابل تیم پرسپولیس به نوعی شاگردان فرهاد مجیدی و این سرمربی تازه کار را وارد چالشی مهم در لیگ برتر کرد. استقلال حالا تنها در دو جام حذفی و لیگ برتر قهرمانان امید به قهرمانی دارد.

شکست استقلال مقابل تیم پرسپولیس به نوعی شاگردان فرهاد مجیدی و این سرمربی تازه کار را وارد چالشی مهم در لیگ برتر کرد. استقلال حالا تنها در دو جام حذفی و لیگ برتر قهرمانان امید به قهرمانی دارد.

گزیده حرفهای حسن روشن با دانشجو:

**وزیر کم سن و سال حرف بچگانه هم می زند

**الشرطه روی ضعف اسقلال سرپوش گذاشت!

**عیب عظیم استقلال رفع نگردد هیچ جامی نمی گیرد!

**بازیکن استقلال و پرسپولیس گیسش را بلند نمی نماید!

**اخلاقیات در استقلال رعایت نمی گردد!

**استقلال دیگر حرف قهرمانی لیگ را نزند!

**همواره در استقلال باندبازی بوده، الان هم هست

**گوش مردم از این حرفها پر است

حسن روشن در تبادل نظر با دانشجو، درباره شرایط دربی، علل شکست استقلال، درگیری های سرانجام بازی و مسائل مختلف مربوط به کری خوانی وزیر ارتباطات حرف زد.

*متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

**وزیر کم سن و سال حرف بچگانه هم می زند

*آقای روشن! محمد جواد جهرمی وزیر ارتباطات پس از دربی با انتشار متنی دل طرفداران استقلال را شکست. به نظر شما این اقدام شایسته وزیر مملکت است؟

- ای بابا! ایرادی ندارد، از یک وزیر کم سن و سال که چیز عجیبی نیست. او سنش کم است و از این حرف های بچگانه می زند. به هر حال هرکسی با حرف و عملش تعیین میکند چطور آدمی است. ولی حرف من این است، وزیر ارتباطات که به واسطه اینترنت و تلفن همراه بیشترین ارتباط را با مردم دارد و حتی بیشتر از وزیر بهداشت به مردم نزدیک است باید بداند که رفتارش درست نبوده. او باید طرفداری از پرسپولیس را با سیاست انجام بدهد. آنچنان که وزیر ورزش پرسپولیسی است و همه می دانند ولی او هرگز زیر بار نرفته و آن را علنی نمی نماید.

**الشرطه روی ضعف اسقلال سرپوش!

*استقلال چرا به پرسپولیس باخت؟

- شرایط استقلال خیلی خراب است. متاسفانه شرایط دفاعی در تیم استقلال اصلاً خوب نیست و شاید اگر در مسابقات آسیایی تیم عراقی(الشرطه) الدحیل را شکست نمی داد استقلال هم به دور بعد صعود نمی کرد و حالا شرایط متفاوت بود. در واقع آن نتایج نگذاشت استقلال متوجه ضعف فاحشش در خط دفاعی گردد. شاید اگر استقلال در آسیا آن نتایج را نمی گرفت روی این نقطه ضعف سرپوش گذاشته نمی شد.

**عیب عظیم استقلال رفع نگردد هیچ جامی نمی گیرد!

*بیشتر درباره این نقطه ضعف صحبت می کنید؟

- استقلال مقابل پرسپولیس گلی خورد که عین آن را قبلا هم خورده بود. جلوی سایپا هم به همین شکل گل خورد. مقابل پرسپولیس در دور رفت هم به همین شکل مدافعانش به هم خوردند و بازیکن حریف با دروازه بان تک به تک شد. هیچ بالانس و هماهنگی بین نفرات خط دفاعی وجود ندارد. کسی از هم حمایت نمی نماید. بازیکنان خوب حمایت نمی شوند. دایره پشت 18 قدم ما بیشتر اوقات خالی است! معمولاً تیم ها در جهان یا روی سانتر گل می خورند یا روی کاشته و این قبیل تاکتیک ها... اینکه تیم مقابل از وسط زمین و فاصله بین دفاع ها بیاید و یک توپ را به تور چسباند، نوبر است. این عیب عظیم باید رفع گردد.

**بازیکن استقلال و پرسپولیس گیسش را بلند نمی نماید!

*بازیکنان خط دفاعی استقلال چقدر مقصرند؟

- متاسفانه یکسری از بازیکنان اصلاً در حد این تیم نیستند، ولی با دلال بازی و دیدن این و آن، خودشان را به استقلال می رسانند تا در چنین روزهایی ضربه شان را به این تیم عظیم بزنند. این نوع آرایش مو و این رفتارها بی احترامی به 50 میلیون طرفدار استقلال و پرسپولیس است. بازیکن این دو تیم که گیس خودشان را بلند نمی نمایند. حرف فقط درباره استقلال نیست. کسی که در این دو تیم عظیم بازی می نماید، باید احترام تیم را نگه دارد. بعضی حرکات زننده و رفتارهایی که مردانه نیستند در حد بازیکن این دو تیم نیست.

**اخلاقیات در استقلال رعایت نمی گردد!

*درباره درگیری های سرانجام بازی چه صحبتی دارید؟

- واقعا از بهزاد غلامپور با این سن و سال بعید است! ما می بینیم از آنطرف کریم باقری و آن یکی مربی می آیند تا دعوا را جمع نمایند بعد از اینطرف...! متاسفانه اخلاق و فرهنگ در تیم به خوبی رعایت نمی گردد.

**استقلال دیگر حرف قهرمانی لیگ را نزند!

*با توجه به فاصله 11 امتیازی استقلال با تیم دوم جدول فکر می کنید. این تیم هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر فرصتی دارد؟

- دیگر درباره استقلال و لیگ برتر سال جاری صحبت نکنیم بهتر است. این فصل هم از دست رفت. اما حالا فرصتی باقی مانده تا با پوشش نقاط ضعف، تیم را برای جام حذفی و آسیا آماده کنیم. من همواره می گویم اینکه می گویند انسان جایزالخطاست غلط است، بلکه انسان دائم الخطاست، ولی اگر یک خطا را دائم تکرار کند، دیگر انسان نیست دیوانه است! چون انسان هر بار خطا کرد آن را اصلاح می نماید. استقلال هم اگر اشتباهات خط دفاعی اش را رفع نکند ضربه می خورد.

**همواره در استقلال باندبازی بوده، الان هم هست

*در زمان محمود فکری گفته می شد بعضی بازیکنان باندی علیه او تشکیل داده اند. فکر می کنید چنین بود؟

- همواره بوده و هست! الان هم یک عده با فرهاد هستند، تعدادی با سرپرست، یک عده با مدیرعامل و همه اینها به استقلال ضربه می زند. تا تیم یک دست نگردد کاری از پیش نخواهد رفت. حرف من این است که الان باید روی جام حذفی تمرکز نمایند تا بخت قهرمانی شان را از دست ندهند.

**گوش مردم از این حرفها پر است

*فرهاد مجیدی قبل از دربی گفت خودش تیم را نبسته و استقلال بالانس نیست، در حالی که او در اسفند ماه که تیم را تحویل گرفت گفته بود من پرمهره ترین تیم لیگ را در اختیار دارم؟

- همواره همین است! وقتی می برند حرفی نمی زنند، ولی به محض اینکه می بازند تیم می گردد مال بقیه! ولی دیگر گوش مردم از این حرف ها پر است. چطور وقتی استقلال برنده می شد نمی گفت من تیم را بستم. تیمی که مسئولیتش را قبول می کنید، هم بردش برای شماست هم باختش.

**تنها اتفاق مثبت این استقلال قایدی است

*حرف آخر؟

- در همه این مدت من فقط بابت یک اتفاق در استقلال راضی بودم و آن رشد مهدی قایدی است. زمانی که قرار شد پیراهن شماره 10 را بپوشد، آمد تا از من اجازه بگیرد. در صورتی که من به او گفتم این پیراهن نه مال من بوده، نه پدر من. خیلی ها هم قبلاً آن را پوشیده اند. ولی به او توصیه کردم دنبال قرتی بازی و حاشیه نباشد. گفتم قدر خودش را بداند تا فوتبالش دیده گردد. الان می بینم که او با موی آراسته و یک فوتبالِ در اختیار تیم توانسته پیشرفت کند. فقط امیدوارم باشگاه درباره فروش او به تیم های دیگر مرتکب اشتباه نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1587

به "آذری جهرمی باید کری خوانی را از سلطانی فر یاد بگیرد ، وزیر ارتباطات حرف های بچگانه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی باید کری خوانی را از سلطانی فر یاد بگیرد ، وزیر ارتباطات حرف های بچگانه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید