ارتقای تنظیمات حریم شخصی در برنامه نقشه گوگل

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، گوگل در به روزرسانی اندروید 10 توجه زیادی به مقوله حریم شخصی داشته و حالا اعمال اصلاحاتی در برنامه های مختلف خود برای ارتقای کنترل های بخش حریم شخصی را شروع نموده است.

ارتقای تنظیمات حریم شخصی در برنامه نقشه گوگل

یکی از برنامه هایی که به منظور حفظ بهتر حریم شخصی تغییر نموده اپلیکیشن گوگل مپس است. با توجه به اتصال این برنامه به شناسه گوگلی کاربران و بعضی برنامه های پرطرفدار دیگر دسترسی غیرمجاز به برنامه نقشه گوگل می تواند باعث افشای بعضی اطلاعات هویتی دیگر اشخاص گردد.

از سوی دیگر باید توجه داشت که بسیاری از کاربران اطلاعات محل سکونت و محل کار خود را در سرویس نقشه گوگل وارد نموده اند و هک شدن این اطلاعات نیز میلیون ها نفر را در معرض خطر قرار می دهد.

پیش از این ارتقای تنظیمات حریم شخصی نقشه گوگل به طور تدریجی و محدود برای بعضی کاربران رخ داده بود، اما حالا حالت ناشناس یا incognito در دسترس همه استفاده نمایندگان از خدمات نقشه گوگل قرار گرفته است. با فعال شدن حالت ناشناس تمامی فعالیت های کاربران نقشه گوگل محفوظ مانده و بر روی سرورهای این شرکت ثبت نمی گردد. البته کاربران به دلخواه خود می توانند قابلیت یادشده را فعال یا غیرفعال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 352

به "ارتقای تنظیمات حریم شخصی در برنامه نقشه گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای تنظیمات حریم شخصی در برنامه نقشه گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید