انتقاد وزیر ورزش از نحوه نگهداری استادیوم آزادی، سجادی: هیچکس نمی تواند جای دبیر را بگیرد

به گزارش مجله تار و سه تار، وزیر ورزش و جوانان با بیان این که، رییس فدراسیون کشتی طوری کار می نماید که کسی نمی تواند جای او را بگیرد، گفت: امیدوارم او حتی بیش تر از پولادگر و به مدت 32 یا 42 سال بر کشتی ریاست کند.

انتقاد وزیر ورزش از نحوه نگهداری استادیوم آزادی، سجادی: هیچکس نمی تواند جای دبیر را بگیرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید حمید سجادی صبح آدینه در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی کمپ تیم های ملی کشتی، با تبریک عید نیمه شعبان، گفت: حضور ما موید این است که دوشادوش کشتی هستیم و با تمام قوا از ورزش اول کشور حمایت می کنیم. در این مراسم چند ثانیه ای با خودم فکر کردم چرا یک فدراسیون ملی در کنار رسالت اصلی که سرپا نگه داشتن ورزش قهرمانی است، باید به فکر ایجاد یکسری امکانات و تسهیلات برای ماندگاری، تاب آوری و عبور بهتر ورزشکاران از جهت قهرمانی باشد؟

وزیر ورزش اضافه نمود: فکر می کنم این کم کاری مسئولان است، نیم قرن پیش این مجموعه آبرومند به بهره برداری رسید اما حتی برخی جداولی که در پارکینگ ها و خیابان های ورزشگاه آزادی است اثری از آن ها نمانده است در حالی که همه جای جهان به برترین شکل و چند منظوره از امکانات خود استفاده می نمایند.

او اضافه نمود: ما 28 هزار مکان ورزشی دولتی و خصوصی داریم اما آیا مدیریت دارایی هم داریم؟ در خیلی از شهرک های صنعتی سوله های خالی داریم که گورستان ماشین آلات است و می تواند به عنوان فضای ورزشی استفاده شوند.

سجادی گفت: در این فضای زیبای 5 سالن، 2 سالن به همت مسئولان فدراسیون کشتی افتتاح و در خدمت تیم های ملی کشتی است، خیلی از فعالیت های فرهنگی اینجا اتفاق می افتد و خیلی از خواهران متدین علاقمند به ورزش که دوست دارند فضاهای ورزشی را ببیند به برترین شکل از این امکانات تماشا می نمایند. خدا را شکر شرایط آبرومندی مهیا شده است.

سجادی در انتها، گفت: یک ورزشگاه نیمه تمام هم در اختیار فدراسیون کشتی در همین فضا قرار گرفته تا به زودی به بهره برداری برسد. ورزش اول باید در همه چیز اول باشد. ما برترین مدال های المپیکی را در کشتی داریم و قطعا مورد حمایت مسئولان است. این امکانات مبارک جامعه ورزش و مخصوصا جامعه کشتی باشد.

وی خطاب به دبیر گفت: شما جوری کار می کنید که کار همه را سخت می کنید و هیچکس نمی تواند جای شما بیاید. شما باید حتی بیش تر از آقای پولادگر که 22 سال ریاست کرد، 32 سال یا 42 سال بر کشتی ریاست کنید. امیدوارم سایه تان بر سر کشتی ایران مستدام باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1982

به "انتقاد وزیر ورزش از نحوه نگهداری استادیوم آزادی، سجادی: هیچکس نمی تواند جای دبیر را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد وزیر ورزش از نحوه نگهداری استادیوم آزادی، سجادی: هیچکس نمی تواند جای دبیر را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید