تور روسیه ارزان: انفجار منزل مسکونی با 2 مصدوم در یکی از روستاهای شهرستان دنا

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از انفجار منزل مسکونی در شهرستان دنا اطلاع داد و گفت: فرزند 25 ساله این خانواده دچار سوختگی 100 درصدی شده است.

تور روسیه ارزان: انفجار منزل مسکونی با 2 مصدوم در یکی از روستاهای شهرستان دنا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این حادثه که در روستای معصوم آباد کریک و بر اثر نشت گاز بخاری رخ داد، ساعت 16 و 18 دقیقه به مرکز پیغام (دیسپچ) اورژانس 115 اعلام شد.

وی اظهارکرد: بلافاصله آمبولانس پایگاه های اورژانس 115 دشت بازار و جاده ای پاتاوه به محل حادثه اعزام شدند که بعد از 13 دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شدند و اقدامات اورژانسی شامل رگ گیری، مایع درمانی، پک و پانسمان سوختگی، مدیریت راه هوایی و اکسیژن درمانی مصدومان انجام شد و با مهارت پرسنل اورژانس 115 در کمتر از 25 دقیقه مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحویل داده شدند.

سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه پسر جوان خانواده که حدود 25 سال سن دارد دچار سوختگی 100 درصد شده و حال عمومی وی نامطلوب و وخیم است.

نیکویی نژاد توضیح داد: حال عمومی مادر مطلوب گزارش شده و دچار سوختگی جزئی شده است.

وی ادامه داد: بعلاوه پدر خانواده متأثر از این حادثه دچار ناراحتی قلبی شد که با اقدامات درمانی و حمایتی پرسنل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه توصیه کرد که از مردم عزیز خواهش داریم با آغاز فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی در ساختمان ها و منازل مسکونی، نسبت به رعایت هشدارهای ایمنی نهایت جدیت و حساسیت را بخرج بدهند تا شاهد روی دادن حوادث ناگواری در این خصوص نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1849

به "تور روسیه ارزان: انفجار منزل مسکونی با 2 مصدوم در یکی از روستاهای شهرستان دنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: انفجار منزل مسکونی با 2 مصدوم در یکی از روستاهای شهرستان دنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید