با مخ توی تاریخ روانه بازار نشر شد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، باورت می گردد که قدیم ها ما توی غار زندگی می کردیم، قاتی خرس ها؟! یا بالای درخت ها، قاتی میمون ها؟! باورت می گردد قدیم ها رادیو و تلویزیون های ما توی یک کمد بودند، مثل لباس ها؟! باورت می گردد قدیم ها حمام ها بیرون از خانه ها بودند و همه توی حوض، خودمان را با چرک تن همدیگر می شستیم؟!

با مخ توی تاریخ روانه بازار نشر شد

باورت می گردد...

فکر کردی دارم خانه خودمان را می گویم؟ نه جانم! ما یعنی همه آدم ها یعنی شما هم جزوش هستی. اصلاً چه باورت بگردد چه نگردد!

در این جلد تاریخچه خانه را می خوانیم از اولش تا الان: هم خودش هم خرت وپرت هایش. از آن وقتی که کنار خرس ها در غارها زندگی می کردیم یا قاطی میمون ها بالای درخت. از جعبه های چوبی که معلوم نبود یخچال اند یا برای بازی قایم باشک؟ از زمانی که توی حوض های بزرگ به جای حمام های امروزی بدن مان را با چرک تن همدیگر می سابیدیم یا از آن زمان ها وقتی توی خانه ای تلویزیون بود، صدنفر می ریختند روی سروکله هم که برفک دیدن نمایند!

علی اکبر زین العابدین، نویسنده این اثر از سال 1377 نوشتن در حوزه کودک و نوجوان را آغاز نموده و تا به امروز کتاب های از کفش حلزونی تا حمام اتوماتیک، مجموعه 12جلدی تاریخ ایران با عنوان تاریخ عجیب وغریب ایران، یک پسر به علاوه کمی پدر، ضرب المثل های تاریخی وجام جهانی با بچه های ایرانی به قلم او منتشر شده است.

انتشارات پرتقال کتاب با مخ توی تاریخ؛ تاریخ خنده دار خانه و خرت وپرت هایش نوشته علی اکبر زین العابدین با تصویرسازی بابک قریب را در 132 صفحه مصور، شمارگان هزار نسخه و به بهای 124 هزار تومان منتشر کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2217

به "با مخ توی تاریخ روانه بازار نشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مخ توی تاریخ روانه بازار نشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید