آنالیز فنی جک جی 3 سدان

به گزارش مجله تار و سه تار، جی 3 صندوق دار آپشن بیشتری نسبت به نمونه هاچ بکی نداشت و تنها مزیت آن فضای بیشتر قسمت باری بود که به لطف حضور صندوق عقب، برایش فراهم شده بود.

آنالیز فنی جک جی 3 سدان

به گزارش خبرنگار ، کرمان موتور اندکی بعد از آغاز مونتاژ جی 3 هاچ بک، ویرایش صندوق دار همین خودرو را نیز به بازار فرستاد. نسخه ای که البته نسبت به برادر کوتاه ترش، اقبال بیشتری یافته بود؛ اما از سویی دیگر رقبای سرسخت تری نیز برایش دندان تیز نموده بودند که شاید مهم ترین شان لیفان 620 هم وطن و دیگری رانا از ایران خودرو باشند.

جی 3 صندوق دار آپشن بیشتری نسبت به نمونه هاچ بکی نداشت. تنها مزیت آن فضای بیشتر قسمت باری بود که به لطف حضور صندوق عقب، برایش فراهم شده بود. یکی از حاشیه های این خودرو آن است که سال 2011 کمپانی مادر، یعنی جک، کارخانه بزرگی برای فراوری آن در برزیل احداث کرد. چراغ های اخمالوی جی 3 صندوق دار در کنار لامپ های هالوژن، آن هایی که چهره لیفان 620 و رانا برایشان کافی نبود را هم راضی نگه می داشت.

ویرایش صندوق دار این جک تا سال 93 در بازار ایران حضور داشت. بد نیست بدانید پیشرانه این خودرو که با کد HFC4GB1 شناخته می گردد روی مدل های دیگر جک یعنی J5 و S3 نیز نصب می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 233

به "آنالیز فنی جک جی 3 سدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی جک جی 3 سدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید