برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر یزد

به گزارش مجله تار و سه تار، عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: پرونده پروژه های نیمه تمام شهرداری باید تا انتها سال جاری بسته گردد.

برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر یزد

خبرنگاران یزد - شایق عضو شورای اسلامی و رییس کمیسیون عمران شهر یزد گفت: در سطح شهر چند پروژه نیمه تمام عمرانی از سال های گذشته به جای مانده که ضروری است تا انتها سال تکمیل گردد و ردیف بودجه ای برای این پروژه ها در سال آینده اختصاص داده نگردد.

او با اشاره به بازدید هایی که اعضای کمیسیون عمران و رییس شورا از این پروژه ها در هفته های گذشته داشته اند گفت: یکی از این پروژه ها، پروژه باغ فخار است که از سال 74 به علت بدهی صاحب باغ، این مکان به تملک شهرداری عایدی، اما هنگام انتقال سند معین شد که سند ملک در رهن بانک است و به این ترتیب شهرداری یزد دوباره برای تملک این باغ ناچار به پرداخت هزینه به بانک شد.

شایق گفت: در طول این سال ها نیز میلیارد ها تومان برای بازسازی و بازسازی باغ از سوی شهرداری هزینه شد در حالیکه هنوز بلااستفاده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: اینگونه بی توجهی به اموال عمومی شایسته نیست و ضروری است شهرداری نظارت و توجه بیشتری داشته باشد.

او گفت: پروژه دیگری که ناتمام است پروژه پارک بزرگ شهر است که قرار بود با نام پارک مارکار ثبت گردد و این پارک مربوط به کوره های اطراف بوده که زمانی مزبله و بلا استفاده بوده و بعد شهرداری مکلف به احداث پارک در این مکان شد و حتی چاه آبی نیز در محل احداث کرد، اما همچنان صورت جلسه مربوط به تملک پارک از سوی شهرداری و انتقال سند آن، تصویب نشده است.

شایق گفت: ضروری است هر دو پروژه تا انتها سال معین تکلیف شده و از ردیف بودجه شهرداری خارج شوند، زیرا ادامه پروژه ها سبب نارضایتی شهروندان و اتلاف وقت و بودجه شهرداری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1916

به "برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید