تاریخ عرضه بازی کاپیتان سوباسا معین شد

به گزارش مجله تار و سه تار، شرکت بازی سازی باندای نامکو، تاریخ انتشار بازی کاپیتان سوباسا را معین نموده است. طبق خبری که این شرکت اعلام نموده، بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions در روز 28 آگوست در خارج از ژاپن عرضه خواهد شد. عرضه بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

تاریخ عرضه بازی کاپیتان سوباسا معین شد

نسخه های مختلفی که برای بازی کاپیتان سوباسا در نظر گرفته شده، یکی از بخش های جالب آن است. در کنار نسخه معمولی بازی، شرکت باندای نامکو از چند نسخه ویژه برای کاپیتان سوباسا رونمایی نموده است. نسخه هایی که همچنین از وجود محتوای دانلودی مختلف و متعددی برای بازی خبر می دهند.

نسخه کلکسیونی بازی، در کنار بازی اصلی و قاب فلزی و تعدادی کارت فوتبالی، یک مجسمه 28 سانتی متری از سوباسا در لباس تیم جوانان ژاپن دارد.

نسخه ای گران تر بازی به اسم نسخه قهرمانان، به اضافه تمام محتوای نسخه کلکسیونی، یک پیراهن فوتبال هم دارد.

حتی یک نسخه گران تر هم برای بازی کاپیتان سوباسا درر نظر گرفته شده است. نسخه افسانه های این بازی، به اضافه محتوای بالا، به همراه یک میز فوتبال دستی عظیم که مختص بازی طراحی شده، عرضه می گردد.

بازی کاپیتان سوباسا با این که در سبک ورزشی ساخته شده و اساسا یک بازی فوتبال است، ولی بیشتر شبیه به دیگر بازی های انیمه ای باندای نامکو می ماند؛ هر چه باشد بازی از روی مجموعه انیمه ای اصلی آن ساخته شده و مشخصا انتظار می رود محتوایی شبیه به آن داشته باشد.

بازی نماینده ها مثل یک بازی فوتبال کوشش می نمایند تا توپ را به یکدیگر پاس دهند و گل بزنند، ولی تمرکز بازی بیشتر روی مدیریت و استفاده از قدرت های ویژه بازی کنان مختلف است، نه زمان بندی پاس ها و جهت دادن به آنالوگ هنگام شوت زدن.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی که برای بازی منتشر شده است را ببینید.

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions در روز 28 آگوست (7 شهریور) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 972

به "تاریخ عرضه بازی کاپیتان سوباسا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی کاپیتان سوباسا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید