تحصیل دانشجویان از 17 استان کشور در دانشگاه فرهنگیان پردیس پیشوا

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، حسین عباسی بعد از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه که با حضور معاون دانشجویی و مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و مدیر امور پردیس های استان تهران برگزار گردید، طی سخنانی گفت: دانشگاه فرهنگیان باهدف تعمیق بخشی ارزش های والای دینی و اسلامی، معلمانی متدین و فکور را تربیت می نماید که آن ها نیز پرورش دانش آموزانی را عهده دار می شوند که مدیران و آینده سازان این کشور هستند.

تحصیل دانشجویان از 17 استان کشور در دانشگاه فرهنگیان پردیس پیشوا

وی اضافه کرد: انتخاب شهرستان پیشوا برای دایر کردن مرکز پردیس زینبیه با توجه به پیشگامی این منطقه در زمینه سازی انقلاب اسلامی و تعلق خاطر مردمان آن به خاندان عصمت و طهارت(ع) به واسطه وجود مضجع شریف حضرت امامزاده جعفر(ع)، ضمن اینکه افتخاری مضاعف است، امیدآفرین و امیدافزاست.

عباسی با بیان اینکه وجود پردیس زینبیه نعمت و فرصت مغتنمی برای شهرستان پیشوا است، اظهار کرد: دانشجویان زیادی از 17 استان کشور در این پردیس مشغول به تحصیل هستند که می توانند منشأ خدمات و تعاملات خوب و سازنده ای در این منطقه باشند.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: مدیران شهرستان پیشوا وجود دانشگاه فرهنگیان را فرصت مغتنمی می دانند و حمایت و پشتیبانی لازم را از این مرکز دانشگاهی انجام می دهند و انتظار می رود که دانشگاهیان و دانشجویان نیز در سازندگی و آینده شهرستان نقش خوب و ارزنده ای ایفا کنند.

عباسی بابیان اینکه نگاه ما به مجموعه های دانشگاهی نگاهی وسیع است، اضافه کرد: با توجه به سوابق درخشان مردم پیشوا و با توجه به مهاجرت هایی که به این منطقه صورت می گیرد ضروری است تا دانشگاه ها نیز در موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی شهرستان ورودی جدی داشته باشند تا شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر شهرستان انقلابی و مذهبی پیشوا باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 32

به "تحصیل دانشجویان از 17 استان کشور در دانشگاه فرهنگیان پردیس پیشوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل دانشجویان از 17 استان کشور در دانشگاه فرهنگیان پردیس پیشوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید