تصمیم گیری درباره داوران بازی ذوب آهن و ماشین سازی با حضور بهاروند و نبی

به گزارش مجله تار و سه تار، نشست مشترک اعضای کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با سرپرست و دبیرکل فدراسیون برگزار گشت.

تصمیم گیری درباره داوران بازی ذوب آهن و ماشین سازی با حضور بهاروند و نبی

به گزارش خبرنگاران، در جلسه مربوط به داوری بازی ماشین سازی و ذوب آهن که امروز برگزار شد، حیدر بهافرایند، سرپرست فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت همگرایی در جهت تقویت سطح داوری در رقابت ها بیان نمود: خانواده بزرگ داوری در ارتقا فوتبال کشور جایگاه رفیعی دارد. بر این اساس، وظیفه ذاتی مدیران داوری در فدراسیون فوتبال این است که با همه توان در جهت بهره مندی از ظرفیت های مختلف در این حوزه پیشگام باشند. این موضوع جز با حفظ آرامش، کار دقیق، تلاش بی وقفه و وفاق و همدلی محقق نخواهد شد و انتظار همگان این است که کمیته و دپارتمان داوری همچنان در این جهت گام بردارند تا فوتبال در این مقطع آسیب نبیند. داوران فوتبال ما خالص و بی منت تلاش می کنند و کسی نمی تواند در فضای مجازی و حقیقی اتهامی به آنان وارد کند. در این میان، اما موضوع مهمی وجود دارد و اینکه فرایند قضاوت ها باید در فضایی باشد که حداقل اشتباه حادث شود و تیم ها لطمه نخورند.

در ادامه این نشست، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال بیان نمود: لیگ های باشگاهی با توجه به شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح چهان پدید آمده است، با پروتکل های خاص و الزامات مشخص آغاز شد اما فدراسیون و سازمان لیگ تلاش کردند با تعامل و هماهنگی با مراجع زیربط و مدیران باشگاهها بهترین فرایند در این باره طی شود. بی تردید، داوری در این جهت پیشگام است و برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این باب هم در همین جهت طراحی می شود. در این شرایط، برنامه ریزی منسجم در بحث آنالیز میدانی، چیدمان داوران و آنالیز دائمی عملکرد آنان اجرا می شود و بدون شک، داوران شایسته فوتبال کشور هم در این شرایط حساس با تمرکز بالا همچون همیشه می توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

سپس فیلم رقابت تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی به تصویر کشیده شد و زوایای مختلف مربوط به قضاوت تیم داوری این مسابقه توسط اعضای کمیته و رییس دپارتمان داوری به نقد کشیده شد و توضیحات مقتضی بر اساس آنالیزهای اجرا شده و گزارش های دریافتی ارائه شد و تصمیمات لازم در این باره اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1057

به "تصمیم گیری درباره داوران بازی ذوب آهن و ماشین سازی با حضور بهاروند و نبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری درباره داوران بازی ذوب آهن و ماشین سازی با حضور بهاروند و نبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید