تصویرسازی عجیب و شگفت انگیز هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده!

به گزارش مجله تار و سه تار، در اینجا تصاویری از یک منظره خیالی از کویر لوت در هزار سال آینده را خواهید دید که هوش مصنوعی برای ما ترسیم نموده است. منظرهی با دریاچه های مصنوعی، درختان نخل و ساختمان هایی با شکل و شمایل مختلف؛ از آسمانخراش های مدرن گرفته تا عمارت هایی به رنگ خاک و گنبدهایی سپیدرنگ.

تصویرسازی عجیب و شگفت انگیز هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده!

به گزارش خبرنگاران، زمانی را تصور کنید که توانسته ایم آب را از خلیج فارس یا دریای عمان به کویر لوت انتقال بدهیم و با استفاده از پیشرفت های فناورانه ای که در آینده اتفاق می افتند، این منظره غیرقابل سکونت را به محیطی خارق العاده و چشمگیر برای زندگی تبدیل نموده ایم.

به گزارش فرادید؛ شاید تصاویری که در اینجا می بینیم خیالی و مجازی باشند اما همین تصاویر مجازی به ما نشان می دهند که چه امکان شگفت انگیزی می تواند در دل کویر نهفته باشد. کیست که دلش نخواهد دست کم برای مدتی در شهری مثل آنچه در اینجا می بینید زندگی کند؟

تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده تصویرسازی هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2209

به "تصویرسازی عجیب و شگفت انگیز هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویرسازی عجیب و شگفت انگیز هوش مصنوعی از کویر لوت در هزار سال آینده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید