تعمیر اساسی موتور هلی کوپتر توسط متخصصان داخلی

به گزارش مجله تار و سه تار، معاون هماهنگی بنیاد تعاون ناجا با اشاره به تعمیر اساسی موتور هلی کوپتر توسط متخصصان داخلی گفت: دشمن نمی خواهد با تکیه بر توان داخل پیش برویم و این کار متخصصان و جوانان ما آن ها را مأیوس می نماید.

تعمیر اساسی موتور هلی کوپتر توسط متخصصان داخلی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سردار یزدآبادی امروز در مراسم رونمایی از 6 موتور اورهال (تعمیر اساسی) شده به دست متخصصان داخلی در شرکت هلی کوپتری ایران ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: تعمیر و اورهال هلی کوپتر های شرکت هلی کوپتری ایران نشان از توانمندی متخصصان داخلی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از ثمره های انقلاب اسلامی همین توجه به داخل است انقلاب ما در کنار آنکه بار معنوی داشت، تأکید بر موضوع مسائل علمی نیز داشت.

وی اضافه کرد: در همین تحریم ها جوانان متعهد ما احساس کردند که احتیاج های خود را باید خود تأمین نمایند و در 42 سال گذشته این هدف عظیم ترین آسیب را به دشمنان انقلاب زده است، وگرنه تشکیل حکومت دینی صرف مدنظر نیست و در کنار آن توسعه علمی و مالی لازم است. اگر انقلاب ما اکتفا می کرد که فقط جامعه دینی داشته باشیم و در رشد علم و دانش حساس نباشیم، در واقع دشمن را شادمان می کردیم و آن ها کاری با ما نداشتند.

معاون هماهنگی بنیاد تعاون ناجا اضافه کرد: در علوم مختلف با حمایت همه جانبه رهبر انقلاب، انقلاب اسلامی پیش رفت در زمینه مسائل علمی، توسعه عدالت اجتماعی مسائل منطقه ای، مالی و توسعه کشور برای خودکفایی کامل ورود کردیم و به همین دلیل به ما حساس هستند.

وی تأکید کرد: دشمن تمایل ندارد، ما خودمان روی پای خود بایستیم، امروز جوانان این شرکت نشان دادند که در عدم اتکا به بیرون گام های بلندی برداشته اند و این موفقیت را به دست آوردند و بنیاد تعاون با حضور این جوانان متخصص سرافراز شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1419

به "تعمیر اساسی موتور هلی کوپتر توسط متخصصان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر اساسی موتور هلی کوپتر توسط متخصصان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید