جت پرینترهای ایرانی به آفریقا صادر شد

به گزارش مجله تار و سه تار، یک شرکت دانش بنیان ایرانی جت پرینترهای صنعتی را به فراوری رسانده و اخیرا آن را به افریقا صادر نموده است.

جت پرینترهای ایرانی به آفریقا صادر شد

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

احمدرضا حسین زاده مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان درباره فراوری جت پرینتر در داخل کشور گفت: این شرکت در زمینه دستگاه ها و پرینترهای چاپ فعال است. پیش از این، تمام احتیاج کشور به دستگاه های جت پرینتر از کشورهایی مانند ژاپن و انگلستان تأمین می شد که خرید و تعمیر این دستگاه ها، هزینه قابل توجهی به صنایع مختلف تحمیل می کرد.

وی اضافه کرد: این شرکت، تصمیم گرفت تا احتیاج کشور به خارج در این زمینه را رفع کند. در حال حاضر حدود 12 مدل جت پرینتر در این شرکت فراوری می گردد. این دستگاه ها حدود 40 کیلوگرم وزن دارند و در انواع مدل های دستی، اتوماتیک، تک رنگ و دو رنگ، فراوری می شوند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان اضافه کرد: فراوری محصولات مختلفی مانند قطعات خودرو، لوله و محصولات غذایی، احتیاج به پرینترهای صنعتی (جت پرینترهای) متفاوتی دارند که مخصوص این محصولات فراوری می گردد. این محصول در ایران با یک سوم قیمت مشابه خارجی فراوری می گردد.

حسین زاده اضافه کرد: این شرکت تا کنون پیروز شده است به کشورهایی مانند افغانستان، ترکیه، آذربایجان و کشورهای آفریقایی صادرات داشته باشد. به خاطر کیفیت خوب محصول و تفاوت قیمت قابل توجه آن با محصول مشابه خارجی، یک ایرانی که در استرالیا کارخانه تأسیس می کرد، از این محصول خریداری کرد تا در واحد فراوریی خود در آن کشور استفاده کند.

وی گفت: امیدوار هستیم در آینده نه چندان دور، احتیاج تمام کشور به محصولات حوزه چاپ و نشر و پرینترهای صنعتی را تأمین کنیم تا دیگر احتیاجی به واردات از خارج از کشور نباشد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 926

به "جت پرینترهای ایرانی به آفریقا صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جت پرینترهای ایرانی به آفریقا صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید