جزئیات فعالیت مدارس کردستان در یک هفته آینده

به گزارش مجله تار و سه تار، با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت مدارس کردستان از روز شنبه 16 بهمن ماه تا سرانجام هفته آینده در شهرستان های با شرایط قرمز، نارنجی، زرد و آبی فرق دارد.

جزئیات فعالیت مدارس کردستان در یک هفته آینده

خبرنگاران سنندج - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: در شهرستان های با شرایط قرمز، کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس منطقه ها روستایی کم جمعیت و دروس عملی هنرستان های استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

علیرضا منتشلو گفت: در شهرستان های با شرایط نارنجی و زرد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری بوده و در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تأیید اداره شهرستان، آموزش آن ها می تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

به گفته او: بعلاوه در شهرستان های با شرایط آبی در استان کردستان، آموزش مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ با شدت یافتن شیوع سویه نو اُمیکرون در کردستان، در تازه ترین رنگ بندی کرونا، شهرستان های سقز و بانه وارد محدوده قرمز شده، سنندج و کامیاران در شرایط نارنجی و بقیه شهرستان های استان زرد بوده و هیچ نقطه آبی باقی نمانده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1934

به "جزئیات فعالیت مدارس کردستان در یک هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات فعالیت مدارس کردستان در یک هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید