جهانبخش: بازی ویتنام شوکه کننده بود، کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم یاری کنم

به گزارش مجله تار و سه تار، وینگر تیم ملی معتقد است حق ویتنام برابر عراق باخت نبود. او هم چنین

جهانبخش: بازی ویتنام شوکه کننده بود، کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم یاری کنم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش، مهاجم تیم ملی در حاشیه تمرین امروز بعدازظهر این تیم اظهار کرد: خدا را شکر بعد از مدت طولانی که بیرون بودم و بدشانسی که داشتم تمرینات خودم را پشت سر گذاشتم و به طور کامل از امروز با تیم تمرین می کنم و اگر کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم یاری کنم و از تمرین کنار سایر بازیکنان لذت ببرم.

او ادامه داد: قطعا بازی اول در چنین مسابقاتی مهم است و بازتاب آن هم مهم است و بازیکنان و کادر فنی از اهمیت آن با خبر بودند. فرقی نمی کرد که تیم ملی برابر یمن بازی کند یا حریف دیگری. ما باز هم با همین کیفیت بازی می کردیم و خدا را شکر بازیکنان نمایش خوبی داشتند و توانستیم با اقتدار برنده شویم. تمام دستورات کادرفنی توسط بازیکنان انجام شد و بازیکنان رو سفید شدند.

جهانبخش درباره دیدار عراق و ویتنام گفت: ما بازی را می دیدیم و کسی را نمی گردد دست کم گرفت. برخی تیم ها با انرژی مضاعف به این مسابقات می آیند و چیزی برای از دست دادن ندارند. ما از نحوه عملکرد ویتنام شوکه شده بودیم و انتظار چنین بازی را نداشتیم. کم ترین حق آن ها یک امتیاز بود و ویتنام بدشانس بود. برای ما فرقی نمی کند حریف مان چه تیمی باشد و با تمام قوا به میدان می رویم.

این بازیکن تیم ملی درباره رقیبان اصلی ایران در جام ملت های آسیا گفت: رقیبان سنتی ما یعنی استرالیا، ژاپن و کره از مدعیان اصلی هستند. عربستان و امارات هم می توانند در این جام نتیجه بگیرند. البته با بازی دیروز ویتنام ممکن است در این جام شگفتی هم داشته باشیم. ما هم هدف بزرگی داریم و در راستای آن کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 487

به "جهانبخش: بازی ویتنام شوکه کننده بود، کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم یاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: بازی ویتنام شوکه کننده بود، کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم یاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید