حسگر اثر انگشت نوکیا 9 با یک بسته آدامس فریب می خورد

به گزارش مجله تار و سه تار، بعد از انتشار آپدیتی برای بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نوکیا 9 ، بعضی از کاربران پست هایی در خصوص مسائل مربوط به این مشخصه منتشر نموده اند. تعداد زیادی از این گوشی ها، با هر اثر انگشتی باز می شوند و حداقل در یکی از این موارد، حتی قرار دادن بسته آدامس هم می تواند حسگر اثر انگشت موردنظر را فریب بدهد.

حسگر اثر انگشت نوکیا 9 با یک بسته آدامس فریب می خورد

شرکت HMD این آپدیت را برای بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت نوکیا 9 منتشر نموده ولی ظاهرا دقت آن را تا حد زیادی کاهش داده است. روی هم رفته، حسگر اثر انگشت مانند سیستم تشخیص چهره کاملا بی نقص نیست و با بهره گیری از مثلا پرینت سه بعدی اثر انگشت معمولا می توان تعداد زیادی از آن ها را فریب داد. اما نکته قابل توجه در خصوص این مشکل این است که حتی با استفاده از اشیاء دیگر هم حسگر اثر انگشت نوکیا 9 فریب می خورد.در ادامه می توانید فیلم مربوط به بهره گیری از بسته آدامس برای فریب حسگر اثر انگشت این گوشی را مشاهده کنید.

حسگر اثر انگشت این گوشی از همان ابتدا مشکل زا بود و در این زمینه گزارش های زیادی منتشر شده است. در بعضی از نقد و آنالیز ها آمده که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نوکیا 9 یکی از بدترین نمونه های موجود محسوب می گردد و بسیاری از کاربران برای ورود به این گوشی به ناچار باید چند بار کوشش نمایند.

اگر این مشکل مربوط به آپدیت باشد، پس خوشبختانه با ارائه یک آپدیت نرم افزاری جدید می توان آن را اصلاح کرد. در نهایت باید بگوییم که طی سال گذشته بسیاری از گوشی ها به بهره گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روی آورده اند و روزبه روز تعداد گوشی های مجهز به این تکنولوژی افزایش می یابد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 137

به "حسگر اثر انگشت نوکیا 9 با یک بسته آدامس فریب می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسگر اثر انگشت نوکیا 9 با یک بسته آدامس فریب می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید