خبرنگاران بیشترین میزان بارش استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

به گزارش مجله تار و سه تار، اصفهان - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ثبت بیشترین میزان بارش های شبانه روز گذشته در شهرستان سمیرم در جنوب این استان خبر داد.

خبرنگاران بیشترین میزان بارش استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

منصور شیشه فروش عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با آغاز اولین بارش ها درسال زراعی جاری روز گذشته تا به امروز 56 میلی متر بارش برف و باران در سمیرم ثبت شده است.

وی ادامه داد: بارش ها در کاشان هشت میلیمتر، فریدونشهر 9/9 میلیمتر، بادرود و اردستان 9 میلیمتر، میمه 11 میلیمتر، نطنز 15 میلیمتر و خوانسار 18 میلیمتر و بویین و میاندشت 11 میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به وزش باد در منطقه ونک سمیرم اشاره کرد و گفت: وزش باد شب گذشته باعث سقوط تنه یک اصله درخت روی خطوط انتقال شبکه برق و قطعی موقت برق در آن منطقه شد.

وی اضافه کرد: گردنه بیژن درمنطقه پادنا حدفاصل استان کهگیلویه بویر احمد و اصفهان به سبب بارش برف مسدود است.

شیشه فروش اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 30 نفر در جاده های استان اصفهان اسکان اضطراری یافتند و به حدود 12 خودرو هم کمک رسانی شد.

وی به 2 فقره حادثه رانندگی در جاده های استان اشاره کردو گفت: حادثه اول پیش از ظهر امروز با برخورد 2 دستگاه تریلی با هم در راستا کاشان، قم روی داد که یک نفر مجروح شد و همچنین یک دستگاه اتوبوس با هفت مسافر در 45 کیلومتری جاده نایین، اردستان واژگون شد که مسافران جراحات سطحی برداشتند.

شیشه فروش گفت: در 55 درصد راه های استان امکان بارش برف هست و در روزهای اخیر به ستاد سیل شهرداری ها آماده باش داده شد و همچنین 42 پایگاه امدادی هلال احمر و فوریت های پزشکی در جاده ها استقرار یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: جبهه بارشی در حال عبور از آسمان کشور است و در ساعات آینده شاهد کاهش دما و بروز پدیده مه آلودگی در بیشتر مناطق و جاده های استان اصفهان خواهیم بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1247

به "خبرنگاران بیشترین میزان بارش استان اصفهان در سمیرم ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیشترین میزان بارش استان اصفهان در سمیرم ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید