درون یک میکرو آپارتمان 15 متری با هزینه 485 دلار در ماه

به گزارش مجله تار و سه تار، همه چیز از کلاس دوم شروع شد. رایان کروز به یاد می آورد که در کلاس نشسته بود و در خصوص ژاپن نکاتی را می آموخت. زمانی که ژاپن را در نقشه می دید و مکان های دیدنی آن را در عکس ها دیدن می کرد و تاریخ غنی آن کشور را مطالعه می کرد. او می گوید: زمانی که به کلاس نهم رسیدم شیفتگی ام به ژاپن بیش تر شد. انیمیشن های ژاپنی را دیدن می کردم و مشتاقانه دنبال کننده یوتیوبر هایی بودم که از ایالات متحده به ژاپن نقل مکان نموده بودند.

درون یک میکرو آپارتمان 15 متری با هزینه 485 دلار در ماه

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، کروز 21 ساله می افزاید: ژاپن و فرهنگ آن مقوله دیرینه ای بود که من به آن علاقه داشتم. زمانی که او در نیویورک به کالج رفت قصد داشت در خارج از کشور در ژاپن تحصیل کند. او با کالجی مرتبط با دانشگه تمپل در توکیو تماس گرفت و درخواست اش را ارائه داد. درخواست مورد پذیرش واقع شد. او در مه 2022 میلادی به توکیو نقل مکان کرد. او همچون یوتیوبر هایی که دنبال می نماید مستندسازی از زندگی اش را در تیک تاک شروع کرد. او برای ترم اول تحصیلی در خوابگاه های دانشگاه تمپل زندگی کرد و سپس یک سال را در آپارتمانی به مساحت 15 متر مربع در توکیو گذراند و سپس به فضایی بزرگتر نقل مکان کرد. او می گوید آن آپارتمان کوچک تمام نیازهایش را برآورده می کرد.

او می گوید: این مقرون به صرفه ترین و برترین آپارتمانی بود که دیدم. البته معایبی نیز داشت. آشپزخانه فاقد فر بود و حمام آن کوچک بود. هم چنین، آشپزخانه تنها یک یخچال کوچک داشت و فاقد فریزر بود. یخچال نیز فاقد فضا کافی برای نگهداری مواد غذایی تازه بود. بنابراین، او یخچال دوم و بزرگتری را به آشپزخانه افزود. هم چنین یک کمد کوچک نمی توانست تمام لباس های کروز را در خود جای دهد. در نتیجه، او یک قفسه لباس و کمد را به فضای آپارتمان افزود. هم چنین، قفسه لباس به عنوان یک جدا کننده طبیعی بین میز و اتاق نشیمن او عمل می کرد. در بالکن خصوصی آپارتمان یک میز و صندلی وجود داشت که کروز می گوید هرگز از آن استفاده نکرد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2198

به "درون یک میکرو آپارتمان 15 متری با هزینه 485 دلار در ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون یک میکرو آپارتمان 15 متری با هزینه 485 دلار در ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید