تور فرانسه: درگذشت ملی پوش پیشین فرانسه پس از 39 سال کما

به گزارش مجله تار و سه تار، بازیکن سال های دور پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه پس از اینکه بیشتر از نیمی از عمر خود را در کما گذراند از جهان رفت.

تور فرانسه: درگذشت ملی پوش پیشین فرانسه پس از 39 سال کما

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، باشگاه های پاری سن ژرمن و نیم اعلام کردند ژان پیر آدامز که در پی اشتباه پزشکی مدتی 39 ساله را در کما سپری می کرد، امروز (دوشنبه) در سن 73 سالگی درگذشت.

آدامز در سال 1982 و در یک دوره کلاس مربیگری، از ناحیه زانو دچار مشکل شد. او قصد داشت زانوی خود را در بیمارستان شهر لیون به تیغ جراحان بسپارد که پس از تجویز یک داروی تقریباً کُشنده بیهوشی، دچار آسیب مغزی شد.

این بازیکن زاده شهر داکار در دهه 70 از قرن بیستم، 22 بار با پیراهن تیم ملی فرانسه به میدان رفت و سه سال برای نیم و دو سال با پیراهن PSG بازی می کرد.

پس از این اتفاق، همسر آدامز از او مراقبت می کرد و در سال 2007 در مصاحبه ای گفت: ژان پیر احساس می نماید، می شنود، بو می کشد و هنگام پارس کردن یک سگ از جا می پرد، اما نمی تواند ببیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1716

به "تور فرانسه: درگذشت ملی پوش پیشین فرانسه پس از 39 سال کما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: درگذشت ملی پوش پیشین فرانسه پس از 39 سال کما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید