درگیری لفظی پلوسی و ترامپ در توئیتر ادامه دارد

به گزارش مجله تار و سه تار، ایسنا نوشت: با ادامه تحقیقات قانونگذاران آمریکایی از یک مقام کلیدی شورای امنیت ملی ترامپ، رئیس جمهوری و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توییتر بر سر تحقیقات استیضاح جنگ و جدل کردند.

درگیری لفظی پلوسی و ترامپ در توئیتر ادامه دارد

به نقل از پایگاه خبری هیل، این اختلافات با توییت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شروع شد. او پرسید چه تعداد دیگر از مقام های مخالفش باید بیایند و مقابل کمیته های اطلاعات، روابط خارجی و نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان برای تحقیقات استیضاح شهادت بدهند. او از این کمیته ها خواست تا متن تماس تلفنی 25 ژوئیه او با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین را بخوانند.

پلوسی در واکنش به سخنان ترامپ گفت: همه سخنان شما را در آن تماس خوانده اند. پس از آن ترامپ در پیغام دیگری گفت او هر کاری انجام می دهد تا حزب جمهوری خواه را تخریب کند. او همچنین نوشت: دموکرات های بی کاره در 2020 کرسی های زیادی از دست خواهند داد. آن ها به رهبری سیاستمدار فاسدی به نام آدام شف، آرزوی مرگ دارند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از افشای شکایت یک مامور اطلاعاتی و ارائه جزئیات تماس ترامپ و رهبر اوکراین، تحقیقات استیضاح را به جریان انداخت. ترامپ از زلنسکی خواسته بود تا علیه جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. بایدن از رقبای جدی دموکرات آمریکا در انتخابات 2020 است./ایسنا

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 474

به "درگیری لفظی پلوسی و ترامپ در توئیتر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی پلوسی و ترامپ در توئیتر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید