دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در چترود کرمان

به گزارش مجله تار و سه تار، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند 4 نفره سارقان موتورسیکلت و کشف 7 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بخش چترود کرمان اطلاع داد.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در چترود کرمان

به گزارش ، سرهنگ محمد رضا فدا فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در بخش چترود مأموران انتظامی این بخش تحقیقات گسترده خود را در مورد شناسایی و دستگیری دزدان شروع کردند.

او اضافه نمود: در تحقیقات بعمل آمده از مالباختگان و آنالیز نحوه سرقت ها پس از تجزیه و تحلیل به عمل آمده احتمال وقوع سرقت ها با یک شیوه و شگرد توسط دزد یا دزدین قوت گرفت.

سرهنگ فداء با اشاره به اینکه ماموران انتظامی بخش چترود با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی انتها پس از چندین روز کوشش شبانه روزی پیروز شدند اعضا این باند 4 نفره را شناسایی نمایند، توضیح داد: در ابتدا یکی از دزدان در حال انتقال یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران دستگیر و در بازپرسی های تخصصی به 7 فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی 3 نفر دیگر معترف شد.

او گفت:ماموران طی یک عملیات ضربتی سه نفر متهم دیگر پرونده را نیز که در حال اوراق موتورسیکلت های مسروقه در مخفیگاهشان در روستا های اطراف، دستگیر و آن ها را به همراه اموال مسروقه جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت به وسیله تلفن 110 اطلاع دهند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 311

به "دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در چترود کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در چترود کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید