دومین دوره آنلاین بازاریابی هوش مصنوعی در خبرنگاران نکست

به گزارش مجله تار و سه تار، بازاریابی هوش مصنوعی با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان، علاوه بر ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان می تواند بازده سرمایه گذاری (ROI) کمپین های بازاریابی را نیز بهبود بخشد. این مهم با بهره گیری از داده های بزرگ (Big Data) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) امکان پذیر است. در واقع هوش مصنوعی به کسب وکار ها یاری می نماید تا همیشه یک قدم جلوتر از مصرف کنندگان باشند.

دومین دوره آنلاین بازاریابی هوش مصنوعی در خبرنگاران نکست

از نگاهی دیگر از هوش مصنوعی می توان در بهبود فرایندهایی مانند تحلیل کسب وکار، تهیه و فراوری محتوا، بهبود قیمت گذاری، تحلیل تصویری، تحلیل رفتار مصرف کننده و … نیز استفاده کرد. اما می توان به قطعیت خاطرنشان کرد هدف نهایی همه فعالان در این حوزه رسیدن به اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) است.

در این دوره می خواهیم به این سوال ها پاسخ داده می گردد.

  • چگونه هوش مصنوعی علم بازاریابی را متحول می نماید؟
  • چرا امروز بهترین زمان برای بهره گیری این علم است؟
  • چه فرصت هایی در بازار ایران برای توسعه کسب وکار در این حوزه وجود دارد؟
  • برای فعالیت در این حوزه چه مسیری را می توان طی کرد؟

مدرس: دکتر سامان صادق زاده

زمان برگزاری: روزهای چهارشنبه از 22 مرداد لغایت 12 شهریور ساعت 18:00 الی 20:00

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1109

به "دومین دوره آنلاین بازاریابی هوش مصنوعی در خبرنگاران نکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره آنلاین بازاریابی هوش مصنوعی در خبرنگاران نکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید