رستوران روبوشف تهران ، جایی که حتما یکبار باید امتحان کنید

به گزارش مجله تار و سه تار، رستوران روبوشف! قطعا شما نیز در دفعات اول برای تلفظ نام این رستوران دچار مشکل شده اید؛ رستوران روبوشف یک رستوران دیجیتالی و رباتیک در تهران است.

رستوران روبوشف تهران ، جایی که حتما یکبار باید امتحان کنید

نام این رستوران از دو کلمه روبو به معنای رباتیک و شف به معنای آشپز تشکیل شده است. روبوشف به عنوان یکی از مدرن ترین رستوران های ایران توسط دانشجویان خلاق و کارآفرین طراحی و ساخته شد.

ویژگی های متمایز و برجسته این رستوران باعث شده است در این مقاله به معرفی آن بپردازیم. شما نیز اگر به دنبال کسب یک تجربه متفاوت هستید، می توانید به همراه دوستان یا خانواده خود به سعادت آباد در غرب تهران رفته و با نحوه عملکرد این رستوران بی نظیر آشنا شوید. پیش از اینکه راهی رستوران روبوشف شوید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا سرانجام مطالعه کنید.

ایده رستوران روبوشف تهران

ایده این رستوران حاصل تفکرات و کوشش های خلاقانه یک جوان ایرانی به نام حسین زیبا دل است. ایده رستوران های روباتیک در بعضی از کشورها همچون امارات و ژاپن اجرا شده است، اما در ایران به عنوان اولین نمونه از رستوران های روباتیک و دیجیتالی شناخته می گردد.

حسین زیبا دل در مسافرت های خود به کشورهای مختلف و پس از مشاهده گارسون های رباتیک در توکیو و دوبی به این فکر افتاد که یک نمونه کوچک از چنین رستورانی را در ایران راه اندازی کند. دیری نگذشت که نام و آوازه این رستوران در بخش های مختلف خبری و شبکه های اجتماعی پخش شد.

تلفیق فناوری و هنر آشپزی

رستوران داری یکی از مهم ترین هنرهایی است که در سطح دنیا با کیفیت های متفاوت عرضه می گردد. یک آشپز حرفه ای می تواند در برترین رستوران ها مشغول بکار شده و با هنر خود مشتریان را شگفت زده کند.

تا سالیان سال، رستوران داری صرفا تلفیق هنرهایی همچون آشپزی، سفره آرایی، معماری و طراحی یک رستوران و وسایل مورد احتیاج همچون میز و جایگاه بود.

به رستوران روبوشف که می رسیم، تغییرات و تحولات محسوسی در رستوران داری مشاهده می گردد. اینجا صرفا هنر نیست که به نمایش در می آید، بلکه فناوری به دنیای هنر راه یافته و تلفیق خلاقانه ای را ایجاد نموده است. قرن حاضر را می توان قرن تلفیق فناوری با بسیاری از امور روزانه دانست. رستوران روبوشف یکی از پیروز ترین ایده های مربوط به تلفیق هنر و فناوری است.

طراحی رستوران روبوشف

مهم ترین بخش از طراحی این رستوران به طراحی میزهای دیجیتالی و گارسون های ربایتک اختصاص دارد. در این رستوران دوازده میز دیجیتالی مشاهده می گردد که منوی غذا را رو به روی مهمان قرار داده و فرد با فشردن دکمه های خاصی که بر روی میز تعبیه شده است می تواند غذای خود را سفارش دهد. این میزها ضد آب، ضد حریق و نشکن هستند.

گزینه دوم به طراحی گارسن های رباتیک اشاره می نماید. از آشپزخانه تا محل قرارگیری میزها، نوار هایی ایجاد شده است تا غذا از طریق روبات هایی کوچک به دست مشتری برسد. این روبات در محل تحویل غذا متوقف شده و مشتری باید غذای خود را بردارد.

چگونگی سفارش غذا در رستوران روبوشف

شما پشت یکی از میزهای دیجیتالی قرار می گیرید! صفحه نمایش این میزها همان منوی غذایی است که شما به آن برای ثبت سفارش احتیاج دارید.

برای هر فرد یک منوی دیجیتالی بر روی میز قرار گرفته است. منوی غذا، پیش غذا و انواع نوشیدنی ها در نوار سمت راست به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده اند و جالب اینکه کلیه عکس ها و اطلاعات مورد احتیاج همچون صفحه نمایشگر آیفون و آی پد، قابل بالا و پایین رفتن و یا زوم کردن هستند.

در زمان انتخاب غذا، پیش غذا و نوشیدنی با کلیک بر روی دکمه ORDER، سفارش شما ثبت شده و به مدیریت سیستم اعلام می گردد.

این اطلاعات به آشپزخانه روبوشف رفته و غذای شما طبق مواردی که شما مشخص نموده اید آماده می گردد. به عنوان مثال شما در زمان سفارش یک پیتزا می توانید درخواست کنید فلفل و یا بعضی دیگر از اجزای پیتزا را حذف نموده و موارد دیگری به آن اضافه نمایید.

منوی رستوران روبوشف

رستوران روبوشف غذاهای فست فودی را ارائه می نماید. این رستوران سعی دارد در طول زمان منوی خود را گسترش دهد تا بتواند به احتیاجهای مشتریان در مورد سفارش انواع غذا رسیدگی کند.

پنه آلفردو مرغ، پنه آلفردو گوشت، استیک فیله با سس قارچ، استیک مرغ با سس مخصوص، انواع پیتزاها و پیش غذاهایی مانند سیب زمینی و بال سوخاری و سالاد سزار مهم ترین بخش از منوی غذایی در این رستوران را تشکیل می دهند.

قیمت منوی غذایی در این رستوران با توجه به عدم ثبات در بازارهای ایران قابلیت درج در این مقاله را ندارد. قیمت ها کاملا آنلاین هستند و در هر زمان با توجه به شرایط مالی تغییر می نمایند. بهتر است برای اطلاع از قیمت منوی رستوران روبوشف، با آن ها تماس گرفته و از میانگین قیمت ها آگاه گشت.

داستان خودروی پورشه زرد رنگ

این خودرو به صورت نمادین در مقابل رستوران روبوشف پارک شده است. مهم ترین ویژگی این خودروی پارک شده، نقش تبلیغاتی آن در صفحات اجتماعی و در دنیای واقعی است.

این خودرو یک طراحی لوکس و لاکچری را در مقابل رستوران ایجاد نموده و به گونه ای خبر از یک دنیای متفاوت در داخل رستوران می دهد.

هم اکنون بسیاری از ایرانیان در صفحات اجتماعی این رستوران را با نماد پورشه زرد رنگ کوپه می شناسند. از فاصله های دور نیز با این خودروی خاص می توان محل قرارگیری رستوران را تشخیص داد. این خودرو تاثیر بسیار زیادی در اروپایی شدن سبک رستوران داشته است.

رستوران روبوشف کجاست؟

قطعا با مطالعه این مطالب کنجکاو شده اید تا به رستوران روبوشف رفته و این همه خلاقیت را از نزدیک ببینید. در این خصوص ضروری است بدانید که ساعت کار روبوشف از اوایل ظهر آغاز می گردد و تقریبا تا اوایل بامداد ادامه دارد. با توجه به محدود بودن تعداد میزها، بهتر است پیش از رفتن به رستوران روبوشف، میز رزرو کنید تا چندان معطل نشوید.

آدرس رستوران روبوشف تهران : سعادت آباد ، سرانجامی سی و هشتم غربی ، نرسیده به علامه جنوبی ، پلاک 3

شماره تلفن رستوران روبوشف تهران: 02188566184

تهرانرستوران

منبع: الی گشت
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1243

به "رستوران روبوشف تهران ، جایی که حتما یکبار باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران روبوشف تهران ، جایی که حتما یکبار باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید