زیدان: نسبت به 2 ماه پیش تیم بهتری هستیم، حرف های من ماهیت رئال مادرید را تغییر نمی دهد

به گزارش مجله تار و سه تار، زین الدین زیدان نقدها از تیمش را اغراق شده می داند.

زیدان: نسبت به 2 ماه پیش تیم بهتری هستیم، حرف های من ماهیت رئال مادرید را تغییر نمی دهد

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل گرانادا در هفته پیش روی رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) نقدها اخیر از سفیدپوشان مادرید را اغراق آمیز دانست.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: تیم اول جدول مقابل تیم دوم قرار می گیرد. همین جمله اهمیت بازی و سطح آن را مشخص می کند. مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که فصل را به خوبی شروع کرده اما می خواهیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم. گرانادا برای امتیاز دریافت به برنابئو می آید. آنها فصل خوبی را سپری می کنند. در عوض ما هم از 2 ماه پیش، تیم بهتری هستیم و 3 هفته بعد، قطعا تیم بهتری نسبت به اکنون خواهیم بود. مادرید صدرنشین لالیگا است اما مورد انتقاد قرار می گیرد. نمی دانم درک شدنی است یا نه اما من برای پاسخ دادن به این چیزها اینجا نیستم. خودمان از وضعیت تیم بهتر خبر داریم. به اندازه ای که رسانه ها می گویند، بد نیستیم. رئال مادرید همین است و هر حرفی هم من بزنم، ماهیتش را تغییر نخواهد داد. تمرکزمان روی کاری است که می توانیم در زمین انجام بدهیم.

او در ادامه اضافه نمود: سوت های اعتراضی نسبت به کورتوا، عادلانه یا ناعادلانه، ادامه دارد! تیبو این را می داند و شخصیت قدرتمندی هم دارد. مقصر نمایش تیم در نیمه اول بازی با بروژ همه تیم بود نه فقط دروازه بان. بحث درباره اینکه چه کسی باید دروازه بان اول باشدهمیشه وجود دارد. نسبت به هر مسئله ای بحث می شود. 25 بازیکن دارم و روی همه آنها حساب می کنم. مردم می توانند هر حرفی بزنند. می توانند بگویند من یا بازیکن اشتباه کردیم. قبل از این، 3 بازی متوالی گل نخوردیم و کورتوا دروازه بان بود. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. تیبو پس از نیمه اول دیگر قادر به بازی کردن نبود. جایگاه هیچ بازیکنی تضمین شده نیست. هرگز این را نگفتم که جایگاه دروازه بان تضمینی است. روی هر 25 بازیکنم حساب می کنم.

زیدان در خاتمه گفت: هو شدن لوکاس طبعا روی روحیه این بازیکن اثر می گذارد. لوکاس در این تیم کارهای خوبی انجام داده و مورد تشویق هواداران قرار گرفته است. باید به این هو شدن ها واکنش نشان بدهیم. واکنش هر بازیکن باید در راستای نتیجه گیری تیم باشد. با بازیکنان حرف می زنم اما نه به صورت خاص درباره هو شدن هایشان. خودمان می دانیم مقابل بروژ خوب کار نکردیم. در نیمه دوم هم اگرچه فوق العاده نبودیم اما شخصیتمان را نشان دادیم و بازی را مساوی کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 386

به "زیدان: نسبت به 2 ماه پیش تیم بهتری هستیم، حرف های من ماهیت رئال مادرید را تغییر نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: نسبت به 2 ماه پیش تیم بهتری هستیم، حرف های من ماهیت رئال مادرید را تغییر نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید