سازمان میراث فرهنگی رتبه دوم در مبارزه با فساد اداری را کسب کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ عید غدیر با حضور معاونان، مدیران و کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار گردید.

سازمان میراث فرهنگی رتبه دوم در مبارزه با فساد اداری را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این مراسم با مولودی خوانی، پایکوبی محلی گروه هنری از خراسان شمالی، نقالی و شاهنامه خوانی و مدیحه سرایی، عید سعید غدیر خم گرامی داشته شد.

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی در این مراسم در سخنانی با گرامی داشت عید غدیر به تجلیل از مقام امیرالمومنین علی (ع) پرداخت و بر تداوم راه آن امام همام تأکید کرد.

او اضافه نمود: آن چیزی که در بحث امامت مطرح است همان مدیریت جامعه است، ولایت در واقع همان رهبری است که رهنمودهایشان همواره چراغ راه امت اسلامی است.

خیاطیان سپس به فرامین و توصیه های حضرت علی (ع) به مالک اشتر اشاره نمود و اضافه نمود: اگر ما نامه امیرالمومنین به مالک اشتر را ملاک عمل خود قرار دهیم و جهت را ترسیم کنیم خیلی از مسائل حل خواهد شد. در حقیقت این جشن ها بهانه ای برای یادآوری موضوع غدیر خم است.

او گفت: برگزاری این جشن ها، بهانه ای است برای استفاده از فرامین امامان که یکی از فرامین اصلی موضوع عدالت است.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در سازمان میراث فرهنگی هم باید امیرالمومنین را سرلوحه قرار دهیم و عملکرد ما باید مبتنی بر رهنمودهای امامان و ولی امر مسلمین باشیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: اگر نگاهمان دستگیری از همکاران نباشد جایگاهمان اشتباه است. باید اخلاق سرلوحه کارمان باشد و بر اساس اخلاق به فعالیت بپردازیم چرا که اخلاق کاری می تواند بسیار از مسائل را برطرف کند.

خیاطیان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ریشه اخلاق بر مروت و جوانمردی راسخ است، برای مدیریت هرچه بهتر امروز نیازمند وحدت هستیم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود به پیغام غدیر خم اشاره نمود و گفت: پیغام عید غدیر، پیغام وحدت است، پیغامبر به دنبال وحدت بود جامعه امروز ما نیازمند وحدت است. ما به این وحدت در سازمان میراث فرهنگی نیز نیازمند هستیم چرا که همصدایی در سازمان میراث فرهنگی می تواند به برافراشته شدن پرچم کشور یاری کند.

خیاطیان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز شاهد این هستیم که سازمان میراث فرهنگی در بحث مبارزه با فساد اداری رتبه دوم را کسب نموده که این مهم با کوشش همه همکاران در سازمان رقم خورده است و امیدواریم سازمان میراث فرهنگی در این موضوع پیش رو باشیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی در بخش دیگری از صحبت های خود به کوشش های این سازمان برای تسهیل در موضوع ازدواج جوانان اشاره نمود و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مبلغی به عنوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به کارکنان سازمان که در شرف ازدواج هستند پرداخت خواهد شد.

او اضافه نمود: همچنین منابعی نیز برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به همکارانی که فرزندانشان قصد ازدواج دارند، تدارک دیده شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 239

به "سازمان میراث فرهنگی رتبه دوم در مبارزه با فساد اداری را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان میراث فرهنگی رتبه دوم در مبارزه با فساد اداری را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید