سامسونگ سال آینده از یک گوشی تاشو ارزان تر و باریک تر رونمایی می نماید

به گزارش مجله تار و سه تار، طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ حداکثر تا چند هفته دیگر گوشی تاشو گلکسی فولد را روانه بازارهای مختلف می نماید و حالا گزارش تازه ای در خصوص نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ منتشر شده است. بر اساس گزارش بلومبرگ، این گوشی تاشو سامسونگ از نمایشگر 6.7 اینچی بهره می برد و بعد از بسته شدن به طرف داخل، یک بدنه مربعی شکل می گیرد. همچنین گفته می گردد این گوشی نسبت به گلکسی فولد ارزان تر و باریک تر است و از نمایشگر حفره دار و دو دوربین اصلی بهره می برد.

سامسونگ سال آینده از یک گوشی تاشو ارزان تر و باریک تر رونمایی می نماید

این گجت تا حدی موتورولا RAZR را به یاد می آورد که توسط شرکت لنوو در حال ساخته شدن است. در ماه مارس، خبرگزاری بلومبرگ گزارشی را منتشر کرد که در آن آمده بود سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی تاشو عمودی است و احتمالا در امسال عرضه می گردد. بر اساس همین گزارش، سامسونگ برای این گوشی تاشو می خواهد از شیشه انعطاف پذیر بسیار باریکی استفاده کند. برای یادآوری باید بگوییم که نمایشگر تاشو گلکسی فولد مبتنی بر پلاستیک است.

در ماه آوریل، بعد از اینکه گلکسی فولدهای در دست خبرنگاران دچار مسائل مختلفی شد، سامسونگ عرضه آن را به زمان دیگری موکول کرد و بیان کرد تا آن موقع، مسائل این گوشی را رفع می نماید. حالا گفته می گردد سامسونگ این گجت 1980 دلاری را تا حدی بازطراحی نموده تا نمایشگر آن دوام بیشتری داشته باشد و در شرایط مختلف دچار مشکل نگردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 293

به "سامسونگ سال آینده از یک گوشی تاشو ارزان تر و باریک تر رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ سال آینده از یک گوشی تاشو ارزان تر و باریک تر رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید