طراحی سایت: سایت های فروش بلیت هواپیما با عنوان های چارتر 724 و چارتر ملی فاقد مجوز قانونی هستند

به گزارش مجله تار و سه تار، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با هشدار به هموطنان جهت نخریدین بلیت هواپیما از منابع نامعتبر، گفت: سایت های فروش بلیت هواپیما با عناوینی چون چارتر724 و چارتر ملی غیر قانونی هستند و مجوز فروش بلیت از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند.

طراحی سایت: سایت های فروش بلیت هواپیما با عنوان های چارتر 724 و چارتر ملی فاقد مجوز قانونی هستند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، میر اکبر رضوی در این باره اضافه کرد: متاسفانه بعضی واسطه گران با راه اندازی سایتهای غیر قانونی مبادرت به فروش بلیت هواپیما با قیمت های نامتعارف می کنند و بعضی هموطنان به علت عدم آشنایی با درگاههای قانونی فروش بلیت مبادرت به خرید از این سایتها می کنند که در صورت بروز مشکل در طول سفر هیچ یک از فروشندگان این سایت ها پاسخ گوی مسافران نیستند.

وی در خصوص نحوه خریداری بلیت از درگاههای مجاز فروش بیان نمود: هموطنان میتوانند با مراجعه به سایت شرکتهای هواپیمایی مستقیما از شرکتها بلیت تهیه کنند. بعلاوه فهرست دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایتهای فروش بلیت دارای مجوز در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس caa.gov.ir در دسترس می باشد و مسافرانی که قصد خرید بلیت از مبادی فوق را دارند با رجوع به فهرست فوق از نحوه فعالیت، اعم از فعال یا غیرفعال و اعتبار مجوز درگاه فروش بلیت مورد نظر خود اطلاع حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص برخورد با متخلفان بیان نمود: سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر معرفی سایت های متخلف به مراجع قانونی با شرکتهای هواپیمایی که بلیت آنها به وسیله این سایتها به فروش میرسد نیز برخورد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1937

به "طراحی سایت: سایت های فروش بلیت هواپیما با عنوان های چارتر 724 و چارتر ملی فاقد مجوز قانونی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت های فروش بلیت هواپیما با عنوان های چارتر 724 و چارتر ملی فاقد مجوز قانونی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید