سرفیس داک 2 مایکروسافت معرفی گردید

به گزارش مجله تار و سه تار، روز گذشته مایکروسافت در کنار دیگر محصولات خانواده سرفیس از جمله سرفیس گو 2 و سرفیسبوک 3 از محصول دیگری به نام سرفیس داک 2 رونمایی کرد که در واقع نوعی هاب مسافرتی مستقل برای USB-C است.

سرفیس داک 2 مایکروسافت معرفی گردید

طراحی این محصول تفاوت چندانی با دیگر اعضای خانواده اش که در سال های گذشته معرفی شدند ندارد و میتوان آن را به یک تخته سنگ سیاه ساده تشبیه کرد. سرفیس داک 2 چهار پورت USB-C دارد که دوتای آنها جایگزین پورت های مینی دیسپلی در سرفیس داک اصلی شده اند (که امکان انتقال ویدیو به مانیتورهای اکسترنال را میسر می کردند).

سرفیس داک 2 همچنین دارای یک جک اترنت، پورت هدفون، دو پورت USB Type A و یک قفل Kensington است. پورت گردی که در نزدیکی جک اترنت دیده می گردد به منبع تغذیه خود سرفیس داک 2 تعلق دارد. وقتی به وسیله این پورت داک را به پریز برق متصل می کنید علاوه بر تامین انرژی لازم برای اتصال دستگاه های مختلف، امکان شارژ سریع دستگاه های خانواده سرفیس به وسیله آن نیز فراهم می گردد. مایکروسافت همچنین ادعا نموده که داک 2 می تواند نرخ انتقال داده بالاتری را هم در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اما بد نیست اشاره کنیم که سرفیس داک 2 صرفا با کامپیوترهای سرفیس کار می نماید و کابل آن به وسیله پورت سرفیس کانکت به دستگاه ها متصل می گردد. رابین سیلر از مدیران تیم دستگاه های مایکروسافت در این باره به نشریه ورج گفته است که سرفیس داک 2 در مقایسه با نسل قبلی طول کابلی بیشتری دارد و در نتیجه کاربر برای استفاده از آن زیاد محدود نمی گردد.

قیمت مشخص شده برای سرفیس داک 2 برابر با 259.99 دلار اعلام شده و قرار است حداکثر تا خاتمه ماه میلادی جاری وارد بازار گردد.

اگر به نظرتان قیمت این محصول اندکی بالاست شاید بهتر باشد بدانید که مایکروسافت اواخر این ماه یک هاب مسافرتی USB-C جدید به نام Travel Hub را نیز عرضه می نماید که 99.99 دلار قیمت خواهد داشت و 5 پورت شامل یک پورت USB-C، یک پورت USB Type-A، اترنت، HDMI و VGA در بدنه آن تعبیه شده است.

مایکروسافت روز گذشته دو کیبورد مقرون به صرفه و کیت ماوس را هم رونمایی کرد که یکی بیسیم و دیگری کابلی است. کیبورد کابلی مایکروسافت ارگونومیک دسکتاپ نام دارد و همانطور که از نامش پیداست طراحی کاملا ارگونومیکی دارد و بخشی برای قرار دریافت مچ دست در آن در نظر گرفته شده است. این کیبورد همچنین قالبی خمیده دارد که به دست ها اجازه می دهد به شکل طبیعی خود در موقعیت مناسب قرار بگیرند. این کیبورد کامل مجموعه کلید های عددی و همچنین ردیف کامل کلیدهای فانکشن را دارد و چند دکمه مدیا، یک دکمه اختصاصی برای برنامه های آفیس مایکروسافت و یک دکمه اموجی نیز روی بدنه آن تعبیه شده است. لوازم جانبی معرفی شده توسط مایکروسافت همچنین شامل یک ماوس کابلی ارگونومیک هم می گردد که چند دکمه جانبی در بدنه آن تعبیه شده است. قیمت مشخص شده برای این ماوس و کیبورد 89.99 دلار اعلام شده است.

اگر هم به خرید نسخه وایرلس این ماوس و کیبورد علاقه داشته باشید مبلغ نهایی 59.99 دلار خواهد بود که نسبت به مدل کابلی ساختار ساده تری دارند؛ برای مثال دکمه های فانکشن و مدیا در آن با هم ترکیب شده اند اما همچنان کلیدهای عددی روی کیبورد دیده میشوند. ماوس وایرلس مایکروسافت نیز صرفا دو دکمه کلیک و یک چرخ اسکرول دارد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 923

به "سرفیس داک 2 مایکروسافت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس داک 2 مایکروسافت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید