سونی 2 واکمن تازه با روکش طلا و قیمت نجومی رونمایی کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، شاید فکر کنید دوران واکمن ها به سرآمده باشد اما اینطور نیست چرا که سونی به تازگی از 2 واکمن تازه خود با قابلیت های فراوان و طول عمر بالای باتری رونمایی کرد.

سونی 2 واکمن تازه با روکش طلا و قیمت نجومی رونمایی کرد

سونی برای آن دسته از کاربرانی که هم به واکمن و هم به یک پخش نماینده فایل mp3 احتیاج دارند دو محصول تازه را معرفی کرد. این دو محصول هر دو واکمن هستند و طراحی بسیار زیبا و مجذوب کنندهی هم دارند. نامی که شرکت ژاپنی برای آن ها در نظر گرفته NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 است که از سرویس های استریمینگ مدرن و فرمت های گوناگون هم پشتیبانی می نمایند. البته مدل گران قیمت تر از مس و طلا برای انتقال بهتر صدا بهره می برد.

NW-WM1AM2 و NW-WM1ZM2 به عنوان جانشینان NW-WM1A و NW-WMZ معرفی شدند که جالب است بدانید بیش از ده سال قبل رونمایی شده بودند. از لحاظ فنی این دو واکمن بسیار حرفه ای هستند. خوشبختانه آنچه که باعث افزایش قیمت مدل گران تر شده مشخصات فنی نیست در نتیجه هر دو واکمن سونی از یک مشخصات بهره می برند جز حافظه داخلی که در مدل Z این اندازه به 256 گیگابایت و در مدل A هم به 128 گیگابایت می رسد. البته امکان افزایش ظرفیت حافظه داخلی به وسیله کارت MicroSD هم وجود دارد.

اما همانطور که گفته شد، مدل گران تر از قالب بسیار مجذوب کننده و باکیفیت تری بهره می برد. در حالی که مدل A از قاب آلومینیومی ساخته شده، سونی ترجیح داده که مدل Z را با قابی از جنس مس بدون اکسیژن فراوری کند. این همان موادی است که شرکت ژاپنی در ساخت کابل های صدای خود که کیفیت فوق العاده ای هم دارند استفاده می نماید. اما این تمام ماجرا نیست چرا که 99.99٪ از این مس را طلای خالص پوشانده است تا بدین ترتیب برترین و بیشترین کیفیت صدا را از آن دریافت کنیم.

البته که اگر خواستار این مدل هستید باید هزینه زیادی را هم پرداخت کنید چرا که سونی آن را با قیمتی بسیار بالا راهی بازار خواهد نمود. شرکت ژاپنی قیمت این محصولات را متناسب با تمام بازارهایی که قرار است آن را عرضه کند اعلام نکرده اما در بازار اروپا مدل مقرون به صرفه تر با قیمت نجومی 1400 یورو به فروش خواهد رسید که بسیار زیاد است. اما جالب اینجاست که اگر قصد خرید مدل گران تر را داشته باشید باید 3700 یورو بپردازید!

طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله سونی، هر دو واکمن از نمایشگری 5 اینچی با وضوح 720× 1280 پیکسل بهره می برند و سیستم عامل پیش فرض آن ها هم اندروید 11 با تغییرات فوق العاده زیاد است. این دو محصول از استانداردهای 384 کیلوهرتز / 32 بیت PCM و DSD 11.2 مگاهرتزی، DSEE آلتیمیت و فرمت MQA پشتیبانی می نمایند. بعلاوه با پشتیبانی از LDAC، امکان اتصال هدفون های بلوتوثی به این دستگاه ها هم وجود دارد.

سونی میخواهد نماینده های تازه خود را در آوریل 2022 (بهار) راهی بازار کند. فعلا خبر خاصی در رابطه با بازار عرضه یا امکان پیش خرید این دو واکمن منتشر نشده است.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1957

به "سونی 2 واکمن تازه با روکش طلا و قیمت نجومی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی 2 واکمن تازه با روکش طلا و قیمت نجومی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید