شمال تهران به دلیل برج هاوضعیت ناپایداری در برابر سیل وزلزله دارد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری منطقه یک و معارفه سید حمید موسوی به عنوان شهردار جدید این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: آن چه که مردم از نظام مدیریت شهری انتظار دارند این است که مصلحت بلندمدت آن ها را به درستی تشخیص دهد و در اجرای آن پافشاری کند و فضایی را فراهم کند که عدالت و ایمنی برای شهروندان در شهر فراهم گردد.

شمال تهران به دلیل برج هاوضعیت ناپایداری در برابر سیل وزلزله دارد

وی اضافه نمود :در حادثه پلاسکو به این نتیجه رسیدیم که نظام امداد و نجات ما برای ساختمان های متعارف آمادگی دارد، اما برای ساختمان های غیرمتعارف نیازمند تجهیزات بیشتر و نقشه راه هستیم.

شهردار تهران توضیح داد:منطقه یک به دلیل وجود خطرهای انسان ساخت چون ساختمان های بلند و حوادث غیرمترقبه چون وقوع سیل،زلزله و...وضعیت ناپایدار دارد و یکی از مناطق پرخطر است و در کوچه های باریک آن امکان مانور تجهیزات امدادی نیست و باید مردم را برای مقابله با بحران های احتمالی آماده کرد.

وی اضافه نمود: انتصاب در شهرداری با نگاه به داخل مجموعه و با تاکید بر دو اصل سلامت و تخصص انجام می گردد تا همه کارمندان بتوانند از این فرصت بهره مند شوند.

حناچی اظهار امیدواری کرد: شهردار جدید منطقه یک با استفاده از خلاقانه ترین امکانات، این منطقه را مدیریت کند و طبیعت بکر آن را حفظ و امکانات ایمنی و امدادی ان را نیز توسعه دهد.

شهردار تهران در انتها مراسم از زحمات اسماعیل بدریان در مدت تصدی ایشان به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک تقدیر و تشکر کرد و گفت: منطقه یک از جمله مناطقی بود که حضور در مراسم تکریم و معارفه شهردار آن را لازم دانستم و در زمان محدودی که وجود داشت با استفاده از مترو توانستم به موقع حضور یابم و با توجه به جلسه بعدی نیز با مترو خواهم رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 93

به "شمال تهران به دلیل برج هاوضعیت ناپایداری در برابر سیل وزلزله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمال تهران به دلیل برج هاوضعیت ناپایداری در برابر سیل وزلزله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید