لیگ ملت های اروپا، هلند با شکست بوسنی، نخستین پیروزی خود را با دی بوئر کسب کرد، روسیه مقابل ترکیه تسلیم شد

به گزارش مجله تار و سه تار، شاگردان فرانک دی بوئر در اولین پیروزی خود با این سرمربی، خود را به صدر جدول گروه نخست لیگ A لیگ ملت های اروپا رسیدند.

لیگ ملت های اروپا، هلند با شکست بوسنی، نخستین پیروزی خود را با دی بوئر کسب کرد، روسیه مقابل ترکیه تسلیم شد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) با هفت ملاقات همزمان پیگیری شد که در مهم ترین بازی، هلند با نتیجه 3 بر یک مقابل بوسنی و هرزگوین پیروز شد تا با کسب نخستین پیروزی خود به همراه فرانک دی بوئر، با 8 امتیاز به صدر جدول گروه اول از لیگ A صعود کند.

جورجینیو واینالدوم در دقایق 6 و 14 و ممفیس دپای در دقیقه 55، گل های لاله های نارنجی را به ثمر رساندند. اسماعیل پرولیاک در دقیقه 63 هم برای بوسنی گلزنی کرد تا این تیم که سه روز پیش در ملاقاتی محبت آمیز مقابل ایران مغلوب شده بود، با 2 امتیاز در قعر جدول گروه باقی بماند و به لیگ B سقوط کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ترکیه با وجود پیروزی 3 بر 2 مقابل روسیه، در صندلی سوم جدول گروه سوم لیگ B ایستاد. روسیه هم که در دقیقه 24 با اخراج آندری سمنوف با 10 بازیکن به مسابقه ادامه داد، در صدر جدول گروه جای دارد. در گروه چهارم از لیگ B هم بلغارستان با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمان خود یعنی فنلاند مغلوب شد. شاگردان رایان گیگز هم با یک گل از سد ایرلند گذشتند و با 13 امتیاز، در صدر جدول این گروه باقی ماندند.

ارمنستان هم با نتیجه 2 بر یک در خانه گرجستان به فزونی رسید و به رتبه دوم جدول گروه دوم لیگ C صعود کرد. در گروه چهارم از لیگ C هم آلبانی با نتیجه 3 بر یک مقابل قزاقستان پیروز شد. بلاروس هم با 2 گل پیروز به شکست لیتوانی شد تا در صدر جدول این گروه باقی بماند.

هفت ملاقات لیگ ملت های اروپا از ساعت 23:15 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1191

به "لیگ ملت های اروپا، هلند با شکست بوسنی، نخستین پیروزی خود را با دی بوئر کسب کرد، روسیه مقابل ترکیه تسلیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا، هلند با شکست بوسنی، نخستین پیروزی خود را با دی بوئر کسب کرد، روسیه مقابل ترکیه تسلیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید