مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، مجمع عمومی فدراسیون بوکس صبح امروز (چهارشنبه) به صورت وبینار در محل وزارت ورزش و جوانان به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع برگزار گشت.

مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد

در ابتدا کلیپی کوتاه از عملکرد فدراسیون بوکس در مدت زمان ریاست حسین ثوری برای اعضای مجمع پخش شد و حسین ثوری گزارشی از عملکرد فدراسیون در مدت زمان ریاست خود ارائه داد.

سپس گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس ارائه گشت که تمام گزارش ها با رای مثبت اعضای مجمع همراه شد.

همچنین در خلال این مجمع علیرضا استکی سرمربی تیم ملی شرحاتی در خصوص شرایط بوکسورهای المپیکی ارائه داد و برخی روسای هیات استانها که به صورت آنلاین مجمع را نظاره می کردند هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

در سرانجام نیز علی نژاد ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون بوکس در مدت زمان ریاست حسین ثوری، از گزارش مالی شفاف فدراسیون ابراز رضایت کرد.

علی نژاد: عملکرد فدراسیون در دوره ریاست ثوری مثبت بوده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در جریان این مجمع گفت: عملکرد فدراسیون بوکس در دوره ریاست حسین ثوری مثبت بوده و وزارت ورزش حامی این مجموعه خواهد بود. خوشحالم که مجمع فدراسیون بوکس برگزار و به نتیجه رسید. شفافیت مالی برای ما بسیار حائز اهمیت بود که در این مجمع انجام شد.

وی افزود: همزمانی مجمع عمومی فدراسیون در روز دنیای بوکس اتفاق جالبی است که آن را به فال نیک میگیریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ادامه داد: متاسفانه فدراسیون دنیای بوکس شرایط خوبی ندارد و این موضوع تاثیر منفی روی این رشته در سراسر دنیا دارد. امیدوارم مسائل حاکم بر Aiba هرچه زودتر برطرف شود.

وی با اشاره به زحمات احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس، شرح داد: احمد ناطق نوری گردن این رشته حق دارد و امیدوارم همواره سلامت باشد. بوکس رشته جذابی است که قدمت طولانی در کشورمان دارد و امیدوارم نتایج بوکس ایران در میادین بین المللی هر سال بهتر از سال قبل شود.

علی نژاد در سرانجام گفت: عملکرد این فدراسیون از زمان حضور حسین ثوری مثبت بوده و وزارت ورزش و کمیته المپیک حامی مجموعه فدراسیون خواهند بود. فعلاً به دلیل مسائلی که کرونا برای کشور به وجود آورده، امکان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس وجود ندارد اما باید شرایط ملی پوشان از طریق فضای مجازی کنترل شود چون ما به بوکس ایران امید زیادی داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1061

به "مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید