مجمع عمومی فدراسیون کاراته برگزار گردید، پورشیب: کسانی حاشیه سازی می نمایند که سال ها خیانت کردند

به گزارش مجله تار و سه تار، کاپیتان تیم ملی در مجمع عمومی فدراسیون کاراته گفت: قاطعانه می گویم کسانی که الان حاشیه درست می نمایند، سال ها به کاراته ایران خیانت کردند.

مجمع عمومی فدراسیون کاراته برگزار گردید، پورشیب: کسانی حاشیه سازی می نمایند که سال ها خیانت کردند

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته امروز (چهارشنبه- 9 تیرماه) با حضور مهدی علی نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی و تعدادی از رؤسای هیئت ها به صورت حضوری و سایر رؤسا به صورت مجازی در آموزشگاه استاد فارسی برگزار گردید.

در این مجمع ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: حدود یک ماه است اصلاً با طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته صحبت نکردم و این را هم بگویم قصد ندارم همراه با سایر بچه ها به المپیک بروم.

کاپیتان تیم ملی کاراته، اضافه نمود: شاید خیلی ها فکر نمایند حرف های من در حمایت از طباطبایی برای بعضی مسائل است، اما باید بگویم او آرامش خیلی خوبی را در فدراسیون کاراته حاکم نموده و همیشه احترام تیم ملی و ملی پوشان را نگه داشته است. طباطبایی همیشه از تیم ملی حمایت نموده و همه ما از او راضی هستیم.

وی اظهار داشت: قاطعانه می گویم کسانی که الان حاشیه درست می نمایند، سال ها به کاراته ایران خیانت کردند. از وزارت ورزش و کمیته المپیک می خواهم که نگذارند کاراته به حاشیه برود. کاراته فضای آرامی دارد و به راستا خود ادامه می دهد. از مجمع فدراسیون هم می خواهم اجازه ندهند اشتباهات گذشته بار دیگر تکرار گردد.

پورشیب با دفاع از عملکرد تیم ملی کاراته و کادر فنی این تیم، گفت: با احترام به نسل های گذشته می گویم این تیم ملی یکی از برترین و نجیب ترین تیم های تاریخ کاراته ایران است. شش سال است قهرمان آسیا و دنیا هستیم و تک تک بچه ها شایسته رفتن روی سکوی المپیک هستند. امیدوارم همه از تیم ملی حمایت نمایند تا شاهد کسب برترین نتایج برای کاراته ایران در المپیک توکیو باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1647

به "مجمع عمومی فدراسیون کاراته برگزار گردید، پورشیب: کسانی حاشیه سازی می نمایند که سال ها خیانت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی فدراسیون کاراته برگزار گردید، پورشیب: کسانی حاشیه سازی می نمایند که سال ها خیانت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید