حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، حسن ذوالقدر که سال ها به عنوان سرمربی تیم ملی، مدیر فنی، رئیس سازمان تیم های ملی و دبیر در تکواندو ایران فعالیت می کرد، بعد از چهار سال دوری از تکواندو، به عنوان مدیرفنی تیم ملی بلغارستان به عرصه تکواندو بازخواهد گشت.

حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد

ذوالقدر که در این مدت در بخش آموزش تکواندو فعالیت می کرد، با مسئولان فدراسیون این کشور برای همکاری به عنوان مدیرفنی به توافق رسیده و قرار است پس از حضور اسلاوی بینف رئیس فدراسیون تکواندو بلغارستان قرارداد همکاری امضا شود.

حسن ذوالقدر یکی از پرافتخارترین مربیان تکواندو جهان است که سابقه 12 سال هدایت تیم ملی تکواندو ایران، کسب عناوین معتبری چون قهرمانی جام جهانی، نایب قهرمانی های متعدد جهان و آسیا و مدال های متعددی از بازی های المپیک و آسیایی را در کارنامه دارد. وی از سال 2007 تا 2016 نیز به عنوان مدیرفنی، دبیر فدراسیون و رئیس سازمان تیم های ملی به همکاری خود با فدراسیون تکواندو ادامه داد و پس از آن به آموزش تکواندو روی آورد.

فرزاد ذوالقدر پسر وی سرگروه و سرمربی بلغارستان است و برای حضور در مسابقات کسب سهمیه آماده می شود. ضمن اینکه تیم ملی بلغارستان در تهران اردو زده و جمعه اول اسفند هم رئیس فدراسیون این کشور به تهران سفر می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1440

به "حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید