مسی، کلید انتقال امباپه به رئال مادرید

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرگزاری خبرنگاران- انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن ممکن است منجر به خروج کیلیان امباپه به مقصد رئال مادرید شود.

مسی، کلید انتقال امباپه به رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، پس از یک فصل جابجایی ساکت در ژانویه 2021 به خاطر تاثیرات مربوط به ویروس کرونا، جهان فوتبال در انتظار یک تابستان شلوغ تر است و همه چشم ها به داستان لیونل مسی و اقدامات بارسلونا دوخته شده است. لیونل مسی ماه گذشته در مصاحبه با جوردی اووله گفت تصمیمش برای آینده را به خاتمه فصل موکول می کند و اگر بخواهد از بارسلونا جدا شود، انتظار می رود جدایی او از بارسلونا یک دومینوی عظیم را در بازار جابجایی فوتبال اروپا راه بیاندازد. به گزارش مارکا، پاری سن ژرمن یکی از جدی ترین مشتریان لیونل مسی و مقصد احتاقتصادی این ستاره آرژانتینی در تابستان آینده است. با این حال پاری سن ژرمن با وجود داشتن منابع اقتصادی بالا، ممکن است برای جلوگیری از ضرر و گیر افتادن در دام فیرپلی اقتصادی، مجبور به فروش کیلیان ام باپه، ستاره جوان خود در خط حمله شود.

قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن در ژوئن 2022 تمام می شود و فارغ از قضیه جذب مسی، پاریسی ها باید به زودی در مورد آینده ام باپه تصمیم گیری کنند. این مسئله می تواند برای رئال مادرید خبر خوبی باشد؛ علاقه رئال مادرید به ام باپه بر کسی پوشیده نیست و انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن می تواند راه انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید را باز کند. وینیسیوس جونیور، بازیکنی است که می تواند قربانی خرید ام باپه شود چرا که به وجود داشتن هزینه سنگین، نتوانسته انتظارات را برآورده کند. اگر تصمیم لیونل مسی انتقال به منچسترسیتی باشد، سرخیو آگوئرو ممکن است راهی بارسلونا شود و رئال مادرید در این صورت ممکن است برای جذب محمد صلاح وارد عمل شود.

رئال مادرید این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برد و از ابتدای فصل جاری عملکرد بسیار پر نوسانی داشته است؛ تیم زین الدین زیدان که تا همین چند هفته پیش با فاصله امتیازی خوب بالاتر از بارسلونا قرار داشت حالا خودش را پایین تر از رقیب سنتی در رده سوم جدول می بیند. از طرف دیگر اختلاف ایجاد شده با صدرنشین یعنی اتلتیکومادرید باعث شده که رویای تکرار قهرمانی برای کهکشانی ها دور از دسترس به نظر برسد. اغلب هواداران رئال مادرید معتقد هستند که این تیم به یک پوست اندازی عظیم احتیاج دارد و بازیکنان کنونی دیگر توانایی چند سال قبل را ندارند. در واقع این باور وجود دارد که پر افتخارترین باشگاه اروپا برای بازگشت به اوج به جذب چند ستاره عظیم احتیاج دارد.

یکی از نام هایی که طی یکی دو فصل اخیر بارها نام او در اطراف باشگاه رئال مادرید شنیده شده کیلیان امباپه بوده است. ستاره فرانسوی هنوز هم هدف اول جابجاییی کهکشانی ها محسوب می شود اما به طور قطع فلورنتینو پرز و تیم مدیریتی اش کار سختی برای آوردن او به سانتیاگوبرنابئو پیش رو خواهند داشت. از یک طرف پاری سن ژرمن حاضر نیست یکی از مهم ترین ستاره های خود را به همین سادگی ها به فروش برساند. از سمت دیگر مسائل اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا کار تمام باشگاه ها از جمله رئال مادرید را برای پرداخت هزینه های گزاف سخت کرده است.

با وجود تمام این مسائل به نظر می رسد که رئال مادرید قصد دارد تمام تلاش خود را برای به خدمت دریافت کیلیان امباپه انجام دهد. با این حال در اتفاقی بی سابقه آنها برای نزدیک شدن به نهایی کردن این انتقال دست به دامن لیونل مسی هستند. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا آخرین فصل حضور خود در این باشگاه را پشت سر می گذارد و از طرف دیگر گفته می شود که پاری سن ژرمن یکی از محتمل ترین گزینه ها برای آینده او خواهد بود. در همین ارتباط نشریه مارکا صفحه اول امروز خود را به این موضوع اختصاص داده است.

مارکا با تیتر مسی کلید رسیدن به امباپه مدعی شده که انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید با تصمیم لیونل مسی در مورد آینده اش ارتباط مستقیم خواهد داشت. در گزارش روی جلد مارکا آمده است: باشگاه رئال مادرید در انتظار تصمیم ستاره آرژانتینی است. در صورتی که مسی بخواهد برای پاری سن ژرمن بازی کند، این باشگاه مجبور خواهد بود کیلیان امباپه را به فروش برساند. در واقع انتقال مسی به پاریس به معنای جدایی امباپه و حضور در تیمی که رویای او بوده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1416

به "مسی، کلید انتقال امباپه به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی، کلید انتقال امباپه به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید