مس دنبال نتیجه گیری در لیگ بسکتبال است، به اسم حریف توجهی نداریم

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، مس رفسنجان از تیم های تازه وارد به لیگ برتر بسکتبال است که پنجشنبه گذشته و در روز ابتدایی فصل جدید این مسابقات برابر شهرداری گرگان متحمل شکست شد. این تیم به فاصله یک روز بعد هم مقابل نفت به میدان رفت و نتیجه برابر این تیم را هم واگذار کرد.

مس دنبال نتیجه گیری در لیگ بسکتبال است، به اسم حریف توجهی نداریم

امیر هاشمی سرمربی تیم تازه لیگ فزونی شده مس رفسنجان در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص این دو ملاقات تیمش در شروع لیگ 99 گفت: تست کرونا سه بازیکن مان پیش از شروع مسابقات مثبت اعلام شد ضمن اینکه دو نفر هم مصدومیت داشتند. بنابراین بدون در اختیار داشتن این 5 بازیکن هر دو ملاقات خود را برگزار کردیم و با وجود واگذاری نتیجه، عملکرد خوبی داشتیم.

وی توضیح داد: بازیکنانم در هر دو بازی با غیرت بازی کردند. در ملاقات با شهرداری گرگان کمی هم بدشانسی آوردیم وگرنه می توانستیم با گل کردن توپ در ثانیه های آخر، جریان و نتیجه را تغییر دهیم. به خاطر باخت در این بازی، بازیکنان مان روحیه خوبی برای بازی دوم نداشتند ضمن اینکه بدن هایشان هم خسته بود. آنها توان کافی نداشتند و همین باعث شد که بازنده این بازی شویم.

سرمربی تیم بسکتبال مس رفسنجان در واکنش به اینکه احتمالا مدعی بودن حریفان تان در واگذاری نتیجه هر دو بازی بی تاثیر نبوده است، اعلام نمود: خیلی موافق این موضوع نیستم. به اسم و رسم حریف توجه نداریم و به همین دلیل بازیکنان مس در هر دو بازی به معنای واقعی جنگیدند و خوب هم کار کردند.

وی در خصوص شرایط بازیکنان تیمش که به کرونا مبتلا شده اند و زمان بازگشت آنها به تمرینات گروهی نیز اعلام نمود: خوشبختانه شرایط این بازیکن خیلی حاد نیست. آنها در قرنطینه خانگی به سر می برند. دقیقاً معین نیست چه زمانی می توانند در تمرینات گروهی شرکت داشته باشند. تست مجدد کرونا در این زمینه مشخص تکلیف می نماید.

هاشمی همچنین در پاسخ به این پرسش که مس رفسنجان به عنوان یک تیم تازه لیگ فزونی شده چه هدفی را در بسکتبال دنبال می نماید؟، تاکید نمود: نیامده ایم که فقط در مسابقات شرکت داشته باشیم. آمدیم تا نتیجه بگیریم و مصمم هم هستیم. بعد از ملاقاتهای مقدماتی که وارد پلی آف اول شویم. می خواهیم در این مرحله جزو هشت تیم صعودکننده قرار بگیریم.

این مربی با یادآوری اینکه تیمش تا بعد از بازگشت تیم ملی از رقابت های انتخابی کاپ آسیا و از سرگیری دوباره رقابت های لیگ برتر ملاقاتی ندارد در خصوص چگونگی پیگیری تمرینات بازیکنانش در این مدت گفت: برگزاری یک مرحله اردوی آماده سازی در کیش در دستور کار است. این اردو از چند روز آینده شروع می گردد. بعد از آن کوشش می کنیم چند ملاقات محبت آمیز هم داشته باشیم تا با بهترین آمادگی مهیای لیگ برتر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1238

به "مس دنبال نتیجه گیری در لیگ بسکتبال است، به اسم حریف توجهی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس دنبال نتیجه گیری در لیگ بسکتبال است، به اسم حریف توجهی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید