مقاله: چگونه برای شغلی کانادایی رزومه بنویسیم؟

به گزارش مجله تار و سه تار، مهم است که در ابتدا تمامی اطلاعاتی که نشان از تجربه کاری و تحصیلات شما دارد را جمع آوری کنید. درصورتیکه تمامی اطلاعات را در مقابل خود داشته باشید نوشت رزومه بسیار ساده تر خواهد بود. برای آغاز لیستی از منابع، سوابق کاری، تحصیلات و مهارتهای خود تهیه کنید.

مقاله: چگونه برای شغلی کانادایی رزومه بنویسیم؟

1.عنوان رزومه؛ نام کامل، آدرس کامل(شهر، خیابان، استان و کشور)، آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس لینکدین

سه نوع اساسی از فرمت های رزومه وجود دارد که کانادایی ها از آن استفاده میکنند؛

هنگامیکه تمام تجربه شغلی و مهارتهای خود را جمع آوری کردید میتوانید قالب بندی رزومه تان را آغاز کنید و ترتیب آن به طرح رزومه ایی که انتخاب کردید بستگی دارد.

3. تجربه کاری؛ این بخش مهم ترین قسمت رزومه است و باید بیشترین مطالب را در برگیرد. کارفرمایان میخواهند بدانند که شما در کجا و چه به مدت کار نموده اید و همچنین عنوان شغلی و مسوولیت های شما چه بوده است. مشاغل دوره های کارآموزی را که تجربه انجامشان را داشته اید را لیست کنید.

ساخت یک رزومه کاری کانادایی ممکن است گیج کننده باشد. اما این مراحل را دنبال کنید تا پیدا کردن شغلی کانادایی برای شما آسانتر گردد. پس از درخواست شغل، در صورت دریافت پیشنهاد شغلی دیگر میتوانید برای اخذ چندین مجوز کار کانادایی اقدام کنید.

منبع مقاله: چگونه برای شغلی کانادایی رزومه بنویسیم؟

انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1354

به "مقاله: چگونه برای شغلی کانادایی رزومه بنویسیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چگونه برای شغلی کانادایی رزومه بنویسیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید