تور ارزان استرالیا: مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای استرالیا

به گزارش مجله تار و سه تار، دولت استرالیا در حوزه ها و اهداف مختلف ویزاهای متنوعی را تنظیم نموده است.

تور ارزان استرالیا: مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

مهاجرت به استرالیا یکی از مقاصد متقاضیان مهاجرتی است. اقتصاد پویا، فرصت های شغلی متنوع، امنیت و رفاه اجتماعی، وجود مراکز آموزش و دانشگاه های تراز اول بین المللی، سالانه افراد زیادب را جذب این کشور می نماید. مهاجرت به استرالیا 2021 از روش های مختلفی امکان پذیر است. دولت استرالیا برای جذب هدفمند مهاجران، ویزاهای متنوعی را تنظیم و طراحی نموده است. انواع ویزای استرالیا شامل ویزای کاری، ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای والدین، ویزای ازدواج، ویزای فرزند است. هر یک از انواع ویزای استرالیا شرایط متفاوتی را خواهند داشت. موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا، با سال ها تجربه در مورد اخذ انواع ویزای استرالیا، آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام پرونده های مهاجرتی و اقامتی است. متقاضیان در صورت تمایل می توانند به وسیله وب سایت یوکن ucanemigrate.com با مشاوران ما در تماس باشند.

انواع ویزای استرالیا

همان طور که در بالاتر به آن اشاره شده دولت استرالیا در حوزه های مختلف و با اهداف مختلف ویزاهای متنوعی را تنظیم نموده است. افراد دارای تخصص می توانند به وسیله ویزای کار استرالیا یا ویزای اسکیل ورکر استرالیا، صاحبان صنایع و مدیران ارشد بیزینس ها می توانند به وسیله ویزای سرمایه گذاری استرالیا و دانشجویان بین المللی می توانند به وسیله ویزای دانشجویی استرالیا جهت مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند.

قوانین مهاجرتی و انواع ویزای استرالیا هر ساله بازنگری و به روزرسانی می گردد. شرایط انواع ویزاهای استرالیا جهت مهاجرت به استرالیا 2021 به توضیح زیر است.

مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای کاری

ویزای کار استرالیا مناسب افرادی است که دارای تجربه کاری متناسب با رشته تحصیلی خود دارند. ویزای کاری استرالیا در ساب کلاس های متنوعی تنظیم شده است. بعضی از ویزاهای کاری استرالیا دارای فهرست مشاغل مورد احتیاج هستند. متقاضیان باید با آنالیز مشاغل و تخصص های مورد احتیاج ویزا، جهت مناسب ترین ویزای کاری متناسب با شرایط خود اقدام نمایند. جهت اقدام برای ویزای کار استرالیا جدول امتیازبندی نیز تنظیم شده است و متقاضیان مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای کاری باید به وسیله فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار و نمره زبان امتیاز کسب نمایند. بعضی از انواع ویزای کاری استرالیا احتیاج به داشتن جاب آفر دارند. متقاضیان برای اقدام برای این نوع ویزای استرالیا باید از یک کارفرمای استرالیایی متناسب با شرایط ویزای انتخابی، پیشنهاد کاری دریافت نمایند.

ویزای مهاجرت به استرالیا به وسیله کار به دو نوع ویزای موقت و ویزای اقامت دائم تقسیم بندی می شوند. افرادی که پیروز به دریافت ویزای موقت می شوند در ابتدا به وسیله این ویزا به استرالیا مهاجرت می نمایند. این افراد پس از انجام تعهدات ویزای مربوطه می توانند ویزای خود را به ویزای اقامت دائم استرالیا تبدیل نمایند. افرادی که برای ویزای اقامت دائم استرالیا اقدام می نماید، از همان ابتدا کار اقامت دائم PR دریافت می نمایند. در ادامه روش های مهاجرت به استرالیا از طریف انوع ویزای کاری را معرفی می کنیم.

ویزای کاری استرالیا (اقامت موقت)

  • ویزای کاری ساب کلاس 400 استرالیا به وسیله حمایت کارفرما
  • ویزای کاری ساب کلاس 476 استرالیا به وسیله فارغ التحصیلان دانشگاه های مورد تایید
  • ویزای کاری ساب کلاس 485 استرالیا به وسیله فارغ التحصیلان دانشگاه های استرالیا
  • ویزای کاری ساب کلاس 482 استرالیا به وسیله اسپانسر کارفرما

ویزای کاری استرالیا (اقامت دائم)

  • ویزای کاری ساب کلاس 186 استرالیا به وسیله اسپانسر شغلی
  • ویزای کاری ساب کلاس 187 استرالیا به وسیله حمایت کارفرما در منطقه ها کم جمعیت
  • ویزای کاری ساب کلاس 189 استرالیا بدون احتیاج به اسپانسر شغلی
  • ویزای کاری ساب کلاس 190 استرالیا به وسیله اسپانسر ایالتی استرالیا

همان طور که در بالا اشاره شد استرالیا دارای انواع ویزا، برای متقاضیان ویزای کاری این کشور است. از آنجایی که شرایط هر یک از ویزاهای کاری با هم متفاوت و هرکدام پیچیدگی های خاص خود را دارد، برترین روش در انتخاب مناسب ترین ویزا، مشاوره با افراد متخصص و دارای تجربه در این خصوص است. موسسه مهاجرت یوکن با سال ها تجربه در دریافت ویزاهای کاری پیروز، آماده هدایت و مشاوره مهاجرتی است. بعلاوه متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه یوکن canemigrate.com شرایط هر یک از انواع ویزای استرالیا را آنالیز نمایند.

مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های مهاجرت به استرالیا، دریافت ویزای سرمایه گذاری است. مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای سرمایه گذاری مختص افرادی است که دارای کسب و کار پیروز یا مدیر ارشد یک بیزینس هستند. این ویزا به سرمایه داران، صاحبان صنایع و مدیران کسب و کارهای پیروز این امکان را فراهم می نماید تا به همراه خانواده جهت مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند. مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای سرمایه گذاری به وسیله ویزای ساب کلاس 188 امکان پذیر است. انواع ویزای استرالیا در روش سرمایه گذاری در شاخه 188 به توضیح زیر است.

  • مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای نوآوری
  • مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای سرمایه گذاری معمولی
  • مهاجرت به استرالیاز به وسیله ویزای سرمایه گذاری ویژه
  • مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای سرمایه گذاری برتر
  • مهاجرت به استرالیا به وسیله کارآفرینی

جهت آنالیز شرایط هر یک از انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا و اطلاع از جزئیات آن ها، به وب سایت موسسه یوکن استرالیا ucanemigrate.co مراجعه کنید.

مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای دانشجویی

از آنجایی که اقدام برای ویزای کاری استرالیا احتیاج به کسب امتیاز از جدول امتیازبندی استرالیا و بعلاوه وجود رشته و تخصص متقاضی در فهرست مشاغل مودر احتیاج استرالیا است، افرادی که امتیازات لازم را کسب نمی نمایند، می توانند به وسیله ویزای تحصیلی (ساب کلاس 500 استرالیا) به این کشور مهاجرت نمایند. پس از اتمام دوره تحصیلی به دانشجویان فارغ التحصیل ویزای کار داده می گردد. در نهایت این افراد می توانند به وسیله برنامه هایی که پیش احتیاج آن ها تحصیل یا کار در استرالیا است، جهت اخذ اقامت استرالیا اقدام نمایند. یکی دیگر از مزایای گرفتن ویزای دانشجویی استرالیا، مدت زمان کوتاه آنالیز ویزای دانشجویی است. بعلاوه دانشجویان متقاضی تحصیل در استرالیا با نمره آیلتس کمتری، نسبت به نمره آیلتس لازم برای انواع ویزاهای کاری استرالیا، می توانند به این کشور مهاجرت نمایند.

مهاجرت به استرالیا به وسیله خانواده

مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزاهای خانواده نیز یکی دیگر از راه های اخذ اقامت استرالیا است. انواع ویزای استرالیا برای خانواده شامل ویزای فرزند، ویزای نامزدی و ویزای همسر است. والدین افرادی که در استرالیا مقیم دائم هستند یا شهورند این کشور هستند، می توانند به وسیله ویزای والدین برای خانواده خود درخواست اقامت نمایند. بعلاوه افرادی که شهروند استرالیا هستند و با فردی خارج از کشور استرالیا ازدواج نمایند، می توانند برای همسر خود درخواست اقامت دائم بدهند. جهت آگاهی از جزئیات و شرایط انواع ویزای خانواده در استرالیا به وب سایت موسسه یوکن استرالیا ucanemigrate.com مراجعه کنید.

مهاجرت به استرالیا با یوکن

موسسه مهاجرت یوکن، ثبت شده در استرالیا تحت عنوان ucan immigration services با سال ها تجربه در اخذ انواع ویزای استرالیا و انجام پرونده های مهاجرت به استرالیا، آماده ارائه خدمات است. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه مهاجرت یوکن استرالیا ucanemigrate.com ضمن مطالعه و آنالیز انواع ویزای استرالیا، به وسیله تلفن های موجود در وب سایت با مشاوران ما در تماس باشند.

منبع: کجارو
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1908

به "تور ارزان استرالیا: مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید