میراسماعیلی: در های فدراسیون جودو روی همه پیشکسوتان و عنوان داران باز است خبرنگاران

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس فدراسیون جودو از نامداران و قدیمی های رشته جودو دعوت کرد تا در اختتامیه حضور داشته باشند.

میراسماعیلی: در های فدراسیون جودو روی همه پیشکسوتان و عنوان داران باز است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرش میر اسماعیلی در خصوص برگزاری سومین دوره سوپر لیگ جودو، گفت: سال گذشته و امسال سال سختی را پشت سر گذاشتیم. مخصوصا امسال که شرایط کرونا و تعلیق را داشتیم، اما خدا را شکر که در این شرایط توانستیم با کمک دوستان و همکاران مان مسابقات سوپر لیگ جودو را با حضور 16 تیم برگزار کنیم. این مسابقات در طول تاریخ لیگ جودوی کشور بی سابقه بود که تعداد زیادی در این دوره از رقابت ها شرکت کردند. به دنیا ثابت کردیم که هر چقدر تعلیق و شرایط کرونا، نتوانست جودوی ایران را از پای دربیاورد. در نهایت با شور و هیجان ورزشکاران جودوی ایران و رعایت پروتکل های بهداشتی لیگ جودو برگزار گشت.

رییس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که چرا خیلی از نامداران و افتخارآفرینان سال های دور جودوی ایران در محل برگزاری مسابقات سومین دوره سوپر لیگ حضور نداشتند، بیان کرد: در های فدراسیون جودو روی همه عزیزان باز است. بنده به عنوان خدمتگزار جودو با هیچ کسی مسئله ای ندارم از همه دوستان کتباً و شفاهی به صورت رسمی دعوت می کنم تا در رقابت های پایانی و اختتامیه سوپرلیگ جودو حضور یابند. از همه پیشکسوتان و عنوان داران جودو می خواهیم به خانه خود بیایند و از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات لیگ باشند.

میراسماعیلی گفت: دوستان اعلام آمادگی بکنند همین امروز از همه آن ها تست کرونا گرفته خواهد شد. از تک تک عزیزان دعوت کرده ایم تا برای دیدن مسابقات لیگ به سالن بیایند. ولی اینکه دوستان به سالن نمی آیند در جریان نیستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1466

به "میراسماعیلی: در های فدراسیون جودو روی همه پیشکسوتان و عنوان داران باز است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراسماعیلی: در های فدراسیون جودو روی همه پیشکسوتان و عنوان داران باز است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید