می خواهید مشتریانتان را زیاد کنید؟!

به گزارش مجله تار و سه تار، گاهی اوقات برای جذب مشتریان بیشتر ضروری است تغییر رویه دهیم.

باید از روشهای مؤثری برای این کار استفاده کرد. البته روشهای استانداردی برای جلب مشتریان وجود دارد و نیز روشهای غیراستاندارد دیگر. اما این نکته را به خاطر داشته باشید: یک روش را بارها و بارها امتحان کنید. اگر انتظار داشته باشید که نتایج منفی به همراه داشته باشد پول و انرژی خود را از دست داده اید. بنابراین آنچه که باید انجام دهید فقط کار کردن نیست. ذهنتان را متوجه اهداف و کارهای دیگر کنید. همان طور که پیشتر اشاره شد گاهی اوقات راهکار مشکل این نیست که چه کار دیگر باید انجام داد بلکه این است که برای گرفتن مشتریان بیشتر انجام چه کارهایی را باید متوقف کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

می خواهید مشتریانتان را زیاد کنید؟!

نکته مهمی که باید به فکر بسپارید این است که قوانین و مقررات نامرئی در دنیا وجود دارند. حتی اگر شخصی با فکریت متافیزیکی نباشید، می توانید ببینید که نیروهای نامرئی بسیاری در زندگی های ما وجود دارد. الکتریسیته، نور، گرما و غیره. یک بذر را در نظر بگیرید: به محض آنکه در دل خاک کاشته می گردد، نیروهای نامرئی دست به کار می شوند و آن را به یک گیاه، درخت یا بوته تبدیل می نمایند. تمام این احتیاجها چیزهای بسیار اساسی هستند که به بذر یاری می نماید که قسمت های دیگری به آن اضافه گردد و باصطلاح رشد و نمو کند. اما بیشتر مردم فکر می نمایند که چنین نیروهایی به چیزهای مرئی و مشهودی که می توانیم در زندگی روزانه خود ببینیم، تعلق ندارد.

آیا شما احساس نموده اید که در طول یک روز همه چیز بر وفق مرادتان پیش می رود و باصطلاح کارهایتان روی غلتک افتاده است؟ در این مواقع چه فکر نموده اید؟ آیا دوست داشته اید که کوشش اضافی که به نتایج عادی بزرگتر می انجامد، انجام دهید؟ چه چیزی آن روز را متفاوت تر از روزهای دیگر نموده است؟ نیروهای نامرئی که به نفع خود تحت کنترل درآورده اید. آیا تا به امروز با کسی دیدار نموده اید که شما را سخت تحت تأثیر خود قرار داده باشد، به اصطلاح شما را جادو نموده باشد؟ آیا به نظرتان او یک آدم مجذوب کننده بود؟ البته منظورم زیبایی و مجذوب کنندهیت فیزیکی نیست بلکه انرژی اوست. راز این دسته افراد این است که این افراد پیروز یاد گرفته اند که چگونه چهار قدرت نامرئی خود را کنترل و راهنمایی نمایند.

چهار قدرت نامرئی عبارتند از:

  • رفتار
  • تمرکز
  • گفت وگوی درونی با خود
  • باورها.

روش و رفتار مثبت باعث خلق مثبت می گردد. من از ساده طبعی و یا تأییدات بی فایده سخن نمی گویم، بلکه عقیده دارم که احساس و برداشت من از دنیا مردم، وقایع و اتفاقات و باورها و رفتارهای مناسب با آن را برایم به ارمغان می آورد. آنچه که زندگیم را تغییر می دهد نوع نگاه و نگرش من به اشیاء و افراد و در کل، دنیا است.

یک فکر مثبت نتیجه مثبت به همراه دارد. با نگاه کردن به گلها، گیاهان و درختان و دیگر چیزها این احساس را در خود به وجود آوریم که برای رشد آنها نیروهای نامرئی دست اندرکارند. اما علف های هرز از کجا می آیند؟ از بذرها. نتایج احساسات خود از کجا نشأت می گیرند؟ بذرهای افکار، باور و رفتارها. در فکر شما چه چیزی کاشته شده است؟ زندگی همواره ما را با چالشها و مسائل زیادی روبه رو می سازد.

از این رو مهم است که این نظریه را به خاطر بسپاریم: یک شخص بدبین هر فرصت و شانس را یک مشکل می بیند و یک شخص خوش بین مسائل را یک فرصت می داند.خود من چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی به این نتیجه رسیده ام که داشتن فکریت مثبت باعث افزایش اعتماد به نفس در انسان می گردد. شاید اگر این حرف را به دوستانتان بزنید آنها به شما بخندند و بگویند: این از آن حرف های متافیزیکی عجیب و غریب است. اما این مسئله را به خاطر بسپارید که آنها چه پیروزیت هایی در زندگیشان کسب نموده اند؟ زندگی افراد مشهور را مطالعه کنید. در زندگی انسان ها لحظاتی وجود دارد که باید به آن نگاهی عمیقی انداخت. خود من متوجه شده ام که عامل مهم پیروزیت شغلی ام دیدگاه و نگاه مثبتی بوده است که به کارم داشته ام.

اگر به نتایج بهتری در زندگی شخصی و شغلی خود احتیاج دارید، دو چیز است که باید به آنها بیشتر از هر چیز دیگر توجه کنید:

  • چگونه به نتایج مثبت و جالبی در زندگیتان دست یابید؟ با استفاده از نیروهای نامرئی که در وجود هر موجود زنده ای به ودیعه گذاشته شده است؟ چنانچه نتایج حاصله مثبت نیستند، استفاده از این نیروها می تواند تغییرات زیادی را در شما به وجود آورد.
  • افزایش اعتماد به نفس در کسب پیروزیت بسیار مهم است. گفت وگوی درونی با خود و تکرار کلمات و جملات تأکیدی روش بسیار مفیدی برای افزایش اعتماد به نفس در انسان می گردد. یکی از مشتریانم با استفاده از این روش توانست 40 پوند از وزنش را البته بدون کم کردن از مقدار غذای خود کم کند.

تغییرات کوچک می تواند نتایج بزرگی به همراه داشته باشد. سعی کنید که دستورات بالا را به مدت چند هفته به کار گیرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1899

به "می خواهید مشتریانتان را زیاد کنید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهید مشتریانتان را زیاد کنید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید